Federal-Mogul a lansat un segment de piston revoluționar

Federal-Mogul a lansat segmentul LKZ din gama Goetze care reduce consumul de ulei cu până la 50% comparativ cu segmenţii convenţionali. Conceput pentru motoare echipate cu tehnologie LKZ de la bun început, segmentul asigură o tensiune scăzută care permite reducerea frecării perete-segment.

Acest fapt îmbunătățește nu doar consumul de combustibil, dar și performanţa şi durata de viaţă a maşinii. Impactul său pe piața pieselor de schimb a fost recent recunoscut în cadrul premiilor Automotive News PACE Awards, fiind premiat la categoria produse inovative – categorie care răsplătește inovațiile la produse care au un impact semnificativ pe piață și care redefinesc regulile în industria auto.

„Segmentul de piston de schimb LKZ din gama Goetze permite mecanicilor să restabilească performanța inițială a motoarelor cu injecție directă de benzină, dotate în prealabil cu această tehnologie revoluţionară,” a declarat Paul Vure, Technical Service Manager al Federal-Mogul  pe Europa, Orientul Mijlociu & Africa şi Piaţa Globală a pieselor aftermarket.

„Bazându-se pe o tehnologie testată, care se regăseşte deja pe echipamentele originale (OE), mecanicul poate obţine aceeaşi eficienţă cu cea urmărită de producătorul motorului: emisii scăzute de dioxid de carbon şi performanţă avansată a motorului. LKZ este deja una dintre tehnologiile de ultimă generaţie utilizate de producătorii de motoare în activitatea lor, iar Federal-Mogul se asigură ca și partenerii săi de pe piaţa pieselor de schimb să beneficieze cât mai rapid de această tehnologie”.

Durabilitatea segmentului Goetze LKZ și performanța acestuia a fost dovedită pe motoare diesel testate o perioadă lungă de timp, iar acum segmentul este introdus ca echipament standard la mai multe motoare pe benzină ale constructorilor de vehicule. Pe măsură ce motoarele cu injecție directă devin mai comune, segmenţii de piston LKZ ajung să joace un rol tot mai important pe piața pieselor de schimb de calitate OE.

„Segmenții LKZ de la Goetze înlocuiesc perfect piesele originale, nefiind necesare echipamente sau muncă suplimentară pentru a restabili performanța originală a motorului,” a adăugat Vure. „De asemenea, LKZ creşte durata de viață a motorului prin reducerea depunerilor de carbon pe piston, una dintre cauzele principale pentru consumul crescut de ulei.”

Secretul din spatele capacităţii impresionante de reducere a consumului de ulei stă în designul deosebit al suprafețelor de sprijin ale segmentului, în trepte şi teşite în zona muchiei de contact. Spre deosebire de segmenţii convenționali, tehnologia LKZ asigură mai puțină rezistență când pistonul este în cursa de compresie, reducând pierderile prin pompare. Acest mecanism reduce pierderile datorate frecării şi readuce uleiul în baia de ulei într-o manieră eficientă.

În funcție de nivelul de uzură acceptat de către producătorii de motoare, segmenții LKZ utilizează o varietate de tratamente de suprafaţă. Printre acestea sunt și tratamentele CKS (acoperire ceramică cromată) și GDC (Goetze Diamond Coating), care protejează periferia inelului împotriva frecării, minimizând uzura și permițând segmentului de ungere să funcționeze corect pe întreaga durată de viață a motorului.

Adaugati comentariu