Ford anunță reforme și reduceri drastice de costuri




ford-ecosport-constrruit-la-craiova (17)

 

Ford și-a prezentat planurile imediate. Compania va efectua reforme profunde și va reduce drastic costurile cu până la 12 miliarde de euro.

Noul CEO Jim Hackett, succesorul lui Mark Fields, explică modul în care strategia Ford se va schimba în mandatul său. Mesajul este clar: Ford trebuie să spună că este în măsură să răspundă viitorului. În ultimii ani, costurile au crescut aproape la fel de rapid ca veniturile producătorului.

Noul CEO, în special, dorește să schimbe modelul de cheltuieli al Ford. Compania ar urma să salveze 10 miliarde de dolari, ci și să reducă cu 4 miliarde cheltuielile de dezvoltare în următorii cinci ani. Hackett consideră că mașinile ar trebui să fie nu doar mai puțin complexe, dar ar trebui, de asemenea, să poată partaja mai multe componente. În plus, Ford indică faptul că va construi mai puține prototipuri. Mutarea producției lui Focus din America de Nord în China este un exemplu de economie.

În plus, banii se îndreaptă și către o altă destinație. Ford redirecționează 7 miliarde dolari de la programul de dezvoltare al mașinilor obișnuite către programul de pickup-uri și SUV-uri. În aceste segmente, compania vede mai multe șanse decât în ​​segmentul hatchback-urilor și sedanelor clasice. Asta are consecințe. Ford va reduce numărul de modele pe care le produce în prezent. Modele existente și viitoare vor fi, de asemenea, disponibile în mai puține variante. De exemplu, Fusion (Mondeo) din Statele Unite este disponibilă în 35.000 de combinații. Această listă va fi redusă la 96 de combinații la următoarea generație. Desigur, schimbarea direcției înseamnă că ne putem aștepta la mai multe pickup-uri și SUV-uri de la Ford. Pe ordinea de zi sunt noile Bronco (2020) și Ranger (2018). Noile modele trebuie, de asemenea, dezvoltate cu 20% mai repede în următorii cinci ani.

Electro-ofensiva prezentată la începutul acestui an continuă, în același timp. De fapt, Ford vrea chiar să acorde mai multă atenție mașinilor electrice și hibride. Pentru a înfăptui acest plan, Ford se angajează să cheltuie cu 32% mai puțin pentru ezvoltarea motoarelor cu ardere internă (de la 1,7 până la 1,2 miliarde de dolari), banii economisiti urmând să fie reinvestiți în dezvoltarea de sisteme de propulsie electrificate. În total, Ford va aloca 5 miliarde de dolari pentru gama viitoare electrică, până în 2022. Numărul familiilor de motoare termice va fi redus de la 17 la 12.

Adaugati comentariu