Generali a realizat un produs special CASCO pentru Opel

Generali Asigurări, în parteneriat cu Opel, lansează un nou produs, dedicat exclusiv clienţilor proprietari de autovehicule marca Opel, care primesc o reducere de până la 25% la asigurarea CASCO.

De asemenea, viitorii clienţi vor beneficia şi de reparaţii fără franşiză în cazul daunelor de peste 500 euro (efectuate în atelierele service spartenere, autorizate Opel, cu piese originale), precum şi de reduceri la poliţa RCA, care pot ajunge până la 25%.

“Opel este prima marcă auto care beneficiază de un produs special CASCO de la Generali. Am ales Opel pentru că, din analiza făcută pe portofoliul actual de clienţi Generali, a reieşit că posesorii de autoturisme aparţinând acestei mărci sunt şoferi cu un comportament prudent în trafic. În consecinţă, am decis să îi răsplătim cu preţuri mai bune şi beneficii suplimentare, la care, bineînţeles, se adaugă calitatea serviciilor pe care compania noastră le oferă. 

Iniţiativa se încadrează în strategia noastră generală de fidelizare şi de recompensare a şoferilor responsabili”, a declarat Adrian Marin, Director General Adjunct Generali Asigurări.„Considerăm că oferta propusă este cu adevărat atractivă pentru posesorii şi iubitorii mărcii Opel. Salutăm acest parteneriat şi sperăm să fie unul de succes, care să se reflecte în mod direct în creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor noştri cu privire la serviciile adiţionale puse la dispoziţie”, a subliniat Dorian Ciobanu, After Sales Manager Opel.

Persoanele care aleg noul produs CASCO beneficiază şi de reduceri la poliţa RCA, care pot ajunge până la 25%, în cazul clienţilor care îndeplinesc anumite criterii de segmentare a tarifului Generali (zonă, vârstă, părinte cu copil minor etc.). În plus, clienţii care deţin CASCO şi RCA de la Generali primesc valabilitate extinsă a poliţei CASCO în toată Europa, fără costuri suplimentare. 

În ceea ce priveşte franşiza, în cazul daunelor cu valoare mai mică de 500 euro, clientul plăteşte doar 50% din franşiză, iar pentru daune de peste 500 euro franşiza este acoperită integral de către Generali şi Opel, clientul neavând obligaţii de plată. Singura obligaţie a acestuia este aceea de a efectua reparaţiile autovehiculului la unităţile service Opel partenere, ceea ce îi asigură totodată siguranţa unor operaţiuni de calitate.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top