Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai Group, estimează că popularitatea SUV-urilor va ajunge la un punct de saturație, iar cererea pentru acest tip de vehicule va începe să scadă.
Designerul, născut în Peru și cunoscut pentru contribuțiile sale la modele precum Skoda Octavia sau Lamborghini Murciélago, avertizează că actuala „monocultură” a SUV-urilor va deschide calea pentru alte tipologii de automobile.
În acest context, Genesis nu a pariat exclusiv pe SUV-uri, continuând să ofere sedanuri de lux precum G70, G80 și G90, dar și G70 Shooting Brake. Recent, marca a prezentat două concepte de performanță: un coupe supercar cu motor V8 și impresionantul G90 Wingback, un break unicat care prefigurează ambițiile Genesis de a concura cu BMW M5 Touring, Mercedes-AMG E63 Estate și Audi RS6 Avant. Conceptul Wingback se bazează pe sedanul G90 și se remarcă printr-o siluetă extinsă de 5,1 metri, un ampatament de 3,2 metri, aripi evazate, spoilere duble și evacuări inspirate de modelele Lexus F.
Deși Genesis nu a confirmat producția în serie a G90 Wingback, gestul evidențiază deschiderea brandului către alternativele break-urilor, în anticiparea unei schimbări de preferințe a consumatorilor. Donckerwolke consideră că, pe termen mediu, SUV-urile vor pierde din atractivitate, iar break-urile ar putea reveni în prim-planul segmentului auto de lux.








