Glickenhaus 007, Le Mans în garajul propriu

Glickenhaus 007, Le Mans în garajul propriu

Glickenhaus 007 Le Mans este un nou tip de hypercar. Unul pregătit să concureze în cursele de anduranță WEC și pe faimosul circuit de la La Sarthe. Mulțumită noilor reglementări FIA, Scuderia Cameron Glickenhaus se poate alătura Toyota, Aston Martin și ByKolles pentru a concura în noua clasă regină a WEC și Le Mans.

Fanii curselor de anduranță și ai motorsportului în general știu de SCG 007 Le Mans încă din 2018. Constructorul american a câștigat recent raliul Baja 1000 cu off-roader-ul Boot. Iar acum a prezentat ceea ce pare designul final al noului său hypercar. SCG 007 Le Mans se află în plin proces de dezvoltare, compania citând încheierea analizelor aerodinamice și demararea campaniei de teste în tunelul aero de luna aceasta.

Glickenhaus 007, Le Mans în garajul propriu

Conform orarului de lucru, etapa de inginerie se va finaliza în iunie – urmată de asamblarea subsistemelor în iulie, construcția primului exemplar în august și prima probă de circuit în septembrie. Conform SCG, 007 ar putea deveni eligibil pentru Le Mans încă din sezonul 2021.

Glickenhaus 007, Le Mans în garajul propriu

Datele tehnice preliminare includ o serie de detalii foarte interesante. Modelul lor va deveni eligibil pentru noua clasă LMPH, fiecare exemplar putând fi comandat la un preț de minim 2 milioane de euro. Noul hypercar american va fi dotat cu un propulsor V6 de 3 litri special dezvoltat pentru SCG. Acesta va dezvolta 840 de CP și va fi capabil să funcționeze fără întrerupere până la 30 de ore. În plus, modelul sportiv are o țintă preliminară a masei la gol de doar 1100 kg.

Adaugati comentariu