Goodyear extinde oferta de reșapare la cald COC

Goodyear își extinde oferta de reșapare la cald prin programul ‘Customer Owned Casing’, reșaparea carcaselor clienților. Gama de servicii Customer Owned Casing este disponibilă acum în Italia, Franța, Benelux, Germania, Polonia, Republica Cehă, România și Slovenia.

Goodyear a anunțat că își extinde oferta de servicii de reșapare la cald COC (‘Customer Owned Casing’ – Carcasa Deținută de Client) destinată flotelor și proprietarilor de camioane, și în alte țări europene. COC, care este disponibilă de ceva vreme în Italia și Franța, tocmai a fost lansată și în România, Benelux, Germania, Polonia, Cehia și Slovenia. În 2014, această gamă de servicii va fi introdusă și în alte țări din Europa.Gama de servicii Goodyear COC permite flotelor și proprietarilor de camioane să returneze propriile carcase de anvelope și să le ia înapoi ca anvelope reșapate Goodyear TreadMax. Principalele beneficii sunt:  – Reducerea de costuri, deoarece carcasa este și rămâne proprietatea deținătorului de flotă sau vehicul, singurul cost fiind cel de reșapare.- Menținerea controlului complet asupra calității în ansamblu a carcasei. Clientul cunoaște deja istoricul anvelopei (incluzând aici totalul kilometrilor parcurși, daunele anterioare, reparații aduse anvelopei etc).- Obținerea de anvelope reșapate de calitate premium, păstrând aceleași materiale și profiluri ale benzii de rulare ca anvelopele noi. “Gama de servicii Goodyear COC este cu siguranță opțiunea de reșapare preferată de către operatorii de flote și distribuitorii de anvelope care doresc să cunoască tot istoricul anvelopelor lor – afirmă Leszek Szafran, Director Operațiuni de Reșapare pentru Europa, Orientul Mijlociu & Africa. “Ca parte a acestei game de servicii, noi reînnoim anvelopa talon-talon, nu doar banda de rulare. Acest lucru ne permite să livrăm o performanță a kilometrajului similară cu cea a anvelopelor noi.”Piața europeană de anvelope reșapatePiața de anvelope reșapate pentru vehiculele comerciale continuă să crească în întreaga Europă și reprezintă aproximativ 30% din segmentul de piața pentru anvelope de înlocuire. Sub presiunea actuală a creșterii costurilor din sectorul transportului comercial, Goodyear se așteaptă ca piața de reșapare să continue să crească în următoarele luni și ani. Controlul costurilor operaționale este prioritatea numărul unu pentru mulți proprietari de flote în aceste zile. Prin extinderea duratei de viață a anvelopei, conform conceptului multiple life (anvelopă nouă, recanelată, reșapată, recanelată), flotele pot economisi semnificativ în privința anvelopelor în următorii ani.Pe lângă COC, Goodyear oferă două opțiuni suplimentare operatorilor atunci când adâncimea benzii de rulare ajunge la un nivel la care reșaparea este o opțiune, iar carcasa este nedeteriorată.Schimbarea Carcasei – anvelopa uzată este cumpărată de Goodyear și o nouă anvelopă reșapată este vândută ulterior clientului. Achiziționarea Carcasei – anvelopa uzată este vândută către Goodyear pentru reșapare și ulterior folosită de un alt operator de vehicul.Gama Goodyear TreadMax Goodyear oferă gama sa completă de anvelope pentru vehicule comerciale și în varianta de anvelope reșapate la cald, sub denumirea de TreadMax. Gama include anvelopele Marathon LHD II și LHT II, Regional RHS II, RHD II și RHT II, anvelopele pentru servicii mixte MSS II, MSD II și MST II, Municipal MCA și anvelopele de tracțiune MCD, Marathon Coach și Ultra Coach,  precum și recent introdusele Goodyear TreadMax KMAX D și T, lansate în luna septembrie simultan cu anvelopele noi pe care le replică. În ianuarie 2014, vor fi lansate anvelopele TreadMax FUELMAX D și T, de asemenea, în același timp cu anvelopele noi pe care le replică. Toate anvelopele Goodyear TreadMax sunt construite cu cele mai recente tehnologii pentru carcase de la Goodyear și au aceleași profiluri ale benzii de rulare și materiale ca și anvelopele noi, astfel că performanța lor este foarte asemănătoare. Toate anvelopele Goodyear pentru vehicule comerciale pot fi recanelate și reșapate.

Adaugati comentariu