Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3: O nouă generație de anvelope de vară

good-year3

Goodyear lansează noua generație de anvelope de vară Eagle F1 Asymmetric 3, create pentru a oferi distanțe de frânare mai scurte pe carosabil ud sau uscat. 

Piata anvelopelor de performanta ultra-inalta este una intr-o crestere evidenta, cu o previziune de crestere de 3% pe an pana in anul 2020. Se estimeaza ca piata va creste in aceasta perioada cu pana la 9 milioane de unitati vandute. Acest lucru se datoreaza in principal datorita cresterii vanzarilor din segmentele auto C, D si E, mai exact anvelope din clasa medie, business, autoturisme de dimensiuni mari si autoturisme de lux, multe dintre acestea fiind echipate cu anvelope de tipul UHP.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric aduc noi standarde de performanta in categoria anvelopelor pentru masini puternice sedan si sport, depasind asteptarile soferilor. Au fost facute eforturi semnificative pentru optimizarea sigurantei si performantelor acestor anvelope.

O caracteristica esentiala este tehnologia franarii active, suprafata de contact cu carosabilul fiind crescuta, la fel si aderenta in momentul franarii, ceea ce permite reducerea distantelor de franare. De asemenea, noul compus de “crestere a aderentei” ajuta la imbunatatirea aderentei atat in momentul franarii, a manevrabilitatii, iar rasinile speciale utilizate imbunatatesc la randul lor franarea si manevrabilitatea pentru masinile performante atat pe carosabil uscat cat si pe carosabil ud.

Noul mod de ranforsare a anvelopelor permite imbunatatirea manevrabilitatii in viraje, a rezistentei la rulare si a durabilitatii, dar si a consumului de carburant, fiind utilizate materiale usoare dar mai rezistente.

goodyear

Testele TUV SUD realizate in urma cererii celor de la Goodyear au confirmat intocmai aceste puncte cheie. Rezultatele au aratat ca Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 au o distanta de franare cu 2,6 metri mai scurta pe carosabil ud (performanta cu 9% mai buna) comparativ cu principalii trei concurenti actuali. Distanta de franare pe carosabil uscat a fost cu 1,3 metri mai scurta (performanta cu 4% mai buna), iar performantele privind manevrabilitatea pe carosabil ud sunt cu 4% mai bune decat ale concurentei.

Tot in urma acestor teste a reiesit faptul ca anvelopele Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 au o rezistenta la rulare cu 10,9% mai buna decat a concurentilor lor.

cauciuc

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 va fi comercializat in dimensiuni intre 17 si 20 de inchi, acoperind 41 de dimensiuni in total. Proiectarea acestor anvelope s-a facut in decursul a peste 36 000 de ore, incluzand aici si peste 5 000 de teste, dintre care 1 200 pe sosele si 3 800 pe circuite speciale din 5 tari, acoperind un total de 330 000 km parcursi.

Adaugati comentariu