Grup West Premium Oradea a investit o jumătate de milion de euro pentru ridicarea showroom-ului BMW la noile standarde New Retail ale grupului german și deschiderea primului showroom oficial Mini din afara Bucureștiului.
Grup West Premium Oradea este primul partener din rețeaua BMW Group România care finalizează o investiție de renovare și transformare după cele mai noi standarde ale grupului german. Proiectul, în valoare de peste jumătate de milion de euro, marchează și o premieră, deschiderea primului showroom oficial Mini din afara Bucureștiului.
Dealerul auto din Oradea și-a început activitatea în 1993, reprezentând de atunci mai multe mărci de volum. Din 2009 a deschis un centru autorizat BMW și BMW Motorrad, pentru ca ulterior să obțină și certificarea de service autorizat Mini.
Pe 17 noiembrie 2025 Grup West Premium Oradea a încheiat un program de investiții de peste jumătate de milion de euro pentru transformarea showroom-ului său care găzduiește mărcile BMW, BMW Motorrad și Mini. Este primul proiect de renovare și transformare încheiat în România după noile standardele New Retail ale BMW Group. Noul showroom conectează experiența digitală a clienților care folosesc website-ul BMW sau My BMW App, cu experiența din showroom – într-o filozofie „phigital” (fizică și digitală). Astfel clienții pot descoperi și configura modelele preferate acasă, pe calculator sau telefon, după care pot continua experiența în showroom, consiliați de un consultant.
Investiția a mai marcat o premieră importantă – rețeaua de showroom-uri Mini din România se extinde cu această ocazie cu primul spațiu din afara Bucureștiului. Clienții pot explora gama Mini și testa noile modele acum și la Oradea, la cel mai nou reprezentant al mărcii.
Deschiderea noului centru Mini din Oradea a fost marcată de o lucrare specială dedicată mărcii britanice, realizată de pictorul Adrian Mitu. Proiectul marchează o tradiție BMW Group de peste 50 de proiecte culturale, deschisă printr-o serie de trei tablouri semnate de celebrul pictor german Gerhard Richter în 1972. În România, Adrian Mitu a fost protagonistul mai multor proiecte artistice care au adus un plus evenimentelor BMW Group. Lucrarea realizată pentru Grup West Premium conține o serie de referințe narative despre marcă – cu Alec Issigonis în prim plan, în timp ce pe fundal sunt reproduse clădiri baroce, emblematice pentru Oradea.
Odată cu investiția din Oradea, marca Mini va avea în România trei centre de vânzări și service, completând cele două locații din București. Suplimentar, clienții acestei mărci pot accesa șase centre de service autorizate, câte unul în Timișoara, Cluj, Ploiești și Iași, precum și două în București.
„Prin noul program «New Retail» ducem noile centre BMW dincolo de niște simple spații de prezentare de produs. Avem zone calde, cu un design spectaculos, care contribuie la o experiență premium exclusivă pentru clienții noștri. Alături de partenerii noștri de la Grup West Oradea facem un pas important în acest sens. Faptul că alături de noi la deschidere a fost Niel Fiorentinos, președintele BMW Group Europa Centrală și de Est, arată cât de important este acest pas în dezvoltarea noastră”, explică Oliver Rademacher, Director General BMW Group Romania.
În primele zece luni ale anului, marca Mini a înregistrat o creștere cu 11% a vânzărilor, cu un total de 295 înmatriculări, una din cele mai bune performanțe din istoria mărcii în România.
„Avem un portofoliu nou și diversificat de modele, care include și multe modele electrice, ideale pentru mobilitatea urbană. O prezență mai puternică la Oradea ne deschide accesul către grupe noi de clienți”, a menționat Oliver Rademacher.







