Grupul Federal-Mogul a prezentat publicului o serie de noutăți și de teste

Mărcile Federal-Mogul de produse de frânare, Ferodo şi Wagner, sunt lideri în domeniul calității de Echipare Originală (OE), poziția de frunte fiind demonstrată și testată în toată lumea, inclusiv în România.

În timp ce majoritatea producătorilor proiectează şi testează produsele pentru condiţii de drum uscat, regulamentul european R90 cerând ca plăcuţele de frână pentru reparaţia vehiculelor să fie testate doar în astfel de condiții, plăcuţele de frână Ferodo sunt proiectate şi fabricate pentru a performa şi în condiţii de drum umed, garantând siguranţa generală a vehiculelor şi pasagerilor. Ca piese esenţiale pentru performanţa frânării, sunt testate cu atenţie, pentru a asigura o performanță cât mai bună, indiferent de condițiile de drum.

Testul comparativ de frânare în condiţii umede realizat cu plăcuţe de frână Ferodo şi ale altor 7 competitori semnificativi, montate pe un autoturism Ford C-Max în condiţii identice de frânare de la 80 km/h la 0 km/h, arată că Ferodo are performanţe mai bune decât competitorii săi. Distanţa de frânare este mai scurtă cu 14,09m, în comparaţie cu media competitorilor de calitate OE, cu 19,28m, faţă de media competitorilor de calitate aftermarket premium, şi cu 26,77m în comparaţie cu media competitorilor de calitate medie.

Alte teste realizate pentru plăcuţele de frână Wagner, în condiţii normale de drum uscat, arată o performanţă la acelaşi nivel cu media tuturor competitorilor, în condiţii identice de frânare de la 80 km/h la 0 km/h, şi o performanţă cu 12% mai bună decât media tuturor competitorilor, în condiţii identice de frânare de la 160 km/h la 0 km/h.

Produsele de Frânare Federal Mogul pe piață 
Din totalul activităţilor legate de produse de frânare, 55% reprezintă Echipare Originală (OE) şi Piese de Schimb de Origine (OES), în timp ce restul de 45% reprezintă Aftermarket

Reparațiile de vehicule rămân un sector cheie în activitatea Federal-Mogul, compania oferind o gamă completă de produse de frânare pe Aftermarket, sub marca Ferodo: plăcuţe de frână, discuri de frână, saboţi de frână, accesorii de montaj şi senzori de uzură, elemente hidraulice şi lichide de frână. Din anul 2011, sunt disponibile și plăcuţe de frână sub marca Wagner a Federal-Mogul, acestea contribuind la siguranța vehiculelor şi pasagerilor, la costuri moderate.

Bujia incandescentă cu senzor de presiune 
Federal-Mogul Corporation, furnizor de top la nivel global pe piața de tehnologii pentru grupurile motopropulsoare, lansează o nouă tehnologie inovatoare de pornire la rece a motoarelor diesel – bujiile incandescente cu senzor de presiune.

Bujiile incandescente cu senzor de presiune (PSG) au fost create de Beru Systems, primul şi singurul fabricant de astfel de produse de serie. În bujie este încorporat un senzor care monitorizează în permanenţă presiunea din camera de combustie. 

Bujiile PSG nu sunt doar nişte bujii incandescente ultra-eficiente, ci şi nişte instrumente de măsură precise care, datorită reglajului permanent al injecţiei, fac posibilă obţinerea de vârfuri de presiune mai ridicate şi a unor emisii mai scăzute. În acest fel, bujiile PSG asigură condiţiile de bază de îndeplinire a cerinţelor impuse de noile legi privind emisiile din Europa, SUA şi Asia, legi care devin tot mai stricte. Acest lucru este obţinut prin optimizarea suplimentară a procesului de combustie. 

Pentru aceasta, este esenţial ca procesele care au loc în camera de combustie să fie strict adaptate la condiţiile existente. Aici intervine bujia incandescentă cu senzor de presiune: cu ajutorul senzorului încorporat, aceasta măsoară presiunea din camera de combustie a fiecărui cilindru, presiune care se schimbă rapid şi ciclic, şi raportează continuu aceste valori către sistemul electronic de comandă al motorului. 

Cu ajutorul acestui feedback continuu, se pot regla în mod optim injecţia de combustibil, presiunea de supra-alimentare şi raportul de recirculare a gazelor de eşapament (control în buclă închisă). Rezultatul îl constituie consumul mai mic de combustibil şi reducerea semnificativă a emisiilor de particule fine, mai ales a emisiilor de oxid de azot, prin comparaţie cu ceea ce se obţine prin tratarea directă a gazelor de eşapament.

Concursul “Mecanicul Anului” a ajuns la a 3-a ediție

Pe data de 30 Octombrie 2013, în sala Grand Ballroom  a  hotelului Caro, București, se va desfășura a 3-a ediție a singurului concurs dedicat performanței în domeniul mecanicii auto din România, “MECANICUL ANULUI”, concurs organizat de AD Auto Total în colaborare cu Wagner și Ferodo, în calitate de sponsori principali și Mann Filter- sponsor.

Anul acesta, noutatea absolută o reprezintă faptul că accesul la concurs a fost de tip “open” către toți cei care și-au dorit să ajungă la “Mecanicul Anului 2013”, astfel încât, în urma testelor on-line și a testelor susținute în cadrul centrelor Școlii pentru Mecanici Auto AD Auto Total, s-au înscris 585 de candidați.
Primii 100 dintre ei, în ordinea punctajului obținut, au fost calificați în etapa a doua, care se va desfășura în București, în cadrul show-ului “Mecanicul Anului 2013”.

Concursul din București va fi structurat pe trei etape: 

1) Prima probă a concursului va fi proba scrisă, la care vor lua parte 100 de candidați.
2) În urma punctajului obținut la prima probă, primii 8 concurenți se vor califica în proba a doua. Aceasta probă este concepută pe modelul “Știi și câștigi!”, iar  concurenților li se vor adresa întrebări din diverse ramuri ale domeniului mecanicii auto. 
3)Finala concursului îi va avea drept concurenți pe primii doi calificați la proba anterioară. Această probă va fi una practică, unde cei doi finaliști își vor testa capacitățile pe doua mașini care vor avea simulat  același defect. 

Câștigător va fi desemnat  cel care va reuși să înlăture defectul  și să pornească mașina în timpul alocat, iar dacă ambii concurenți vor depăși limita de timp admisă, câștigătorul va fi stabilit de juriu, în urma unor criterii anunțate în prealabil.

Adaugati comentariu