Modificările aduse de facelift se încadreaza în categoria subtilităților, atât la nivel estetic cât și tehnic, suficient se pare pentru a menține popularitatea unui model de succes în clasa medie.
Chiar si la trei ani de la lansarea generatiei actuale, designul lui Accord nu pare a fi imbatranit nici macar o zi. Liniile drepte, eleganta profilului lateral mixtul inspirat intre agresivitate si rafinament, toate ii confera japonezei o imagine greu de confundat intr-un peisaj al clasei compacte din ce in ce mai colorat.
Tocmai din aceasta cauza, designerii Honda au preferat o rafinare discreta a designului, cu modificari aduse in principal blocurilor optice si secundar, grilei radiatorului si spoilerului fata. In cazul celor din urma trebuie sa cunosti destul de bine modelul fara facelift pentru a depista modificarile.
Sub capota, popularul motor diesel 2.2 i-DTEC produce aceeiasi 150 CP, doar ca mai nou emite cu 9 g/km mai putin CO2 in versiunea cu transmisie manuala, respectiv cu 11 g/km in cazul celei automate. Mai putin vizibile sunt modificarile de ordin aerodinamic, concentrate sub podeaua automobilului cu scopul de optimiza cursul curentilor de aer.
Suspensia nu a fost nici ea ocolita de inginerii Honda, ce au optimizat raspunsul amortizoarelor pentru oferi o tinuta mai stabila la viteze mari, cat si pe portiunile cu asflat de proasta calitate.
Cateva materiale noi au aparut si la nivel de interior: scaunele si fetele portierelor au fost imbracate intr-un material textil de mai buna calitate si unele insertii din zona bordului si-au schimbat nuanta. Capitolul dotari de siguranta a primit doua elemente noi, farurile adaptive bi-xenon (Active Cornering Lights) si asistentul pentru faza lunga (High-Beam Support System).