Potrivit declarațiilor unei surse din interiorul companiei extrase dintr-o discuție cu jurnaliștii de la Car and Driver, japonezii intenționează să transforme următoarea generație CR-Z într-un coupe sportiv.
Încurajați probabil de succesul cu care a fost primit noul lor hot hatch, Civic Typer R, oamenii de la Honda se gândesc deja la pasul următor – folosirea motorului V-TEC turbo de doi litri pe o versiune coupe care ar urma să poarte titulatura de CR-Z.
Spre deosebire de modelul actual care nu s-a făcut cu adevărat remarcat decât prin faptul că a fost primul hibrid cu transmisie manuală, viitorul CR-Z se anunță a fi o mașină foarte interesantă, chiar dacă zvonurile spun că motorul nu va primi toți cei 310 cai putere ai lui Civic Type R, deci nu se anunță încercări de doborâre a recordului pe Nurburgring.
Judecând, însă, după cum arată noul Civic Type R și ce posibilități deschide o siluetă coupe montată pe aceeași platformă (pentru că noul CR-Z se va baza pe Civic și nu pe Jazz, la fel ca modelul precedent), această nouă interpretare a legendarei CRX ar trebui să se dovedească un succes. Iar dacă ar fi să aibă și o versiune Type R…
Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…
Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…
Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…
În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…
Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…