Honda revine prin Acura NSX în arena modernă a peformanţei

Salonul Auto de la Detroit a reprezentat scena ideala pentru revenirea unui model care, la prima generatie, a reusit sa rescrie regulile in materie de performanta, uzabilitate si fiabilitate in sfera supermasinilor.

Lansat
oficial ca model de serie sub brandul Acura, noua generatie NSX a fost
dezvoltata pentru a oferi o noua experienta in materie de sportivitate, una
axata pe ideea de a pune soferul in centrul unei experiente senzoriale de
efect.Ca si prima
generatie a modelului NSX, recunoscuta pentru modul inovator de abordare a
conceptului  de performanta, noul model
se bazeaza pe solutii tehnice noi in industrie ce au ca punct central un sistem
de propulsie hibrid. Montat central, noul propulsor bi-turbo pe benzina in
configuratie V6 la unghi de 75 de grade are rolul principal in actul de
propulsie si functioneaza in tandem cu trei motoare electrice pentru a produce
peste 550 de CP.Resursele
motorului pe benzina sunt gestionate de o transmisie automata cu 9 trepte cu
dublu ambreiaj ce utilizeaza un sistem automat de gestiune a turatiei la
trecerea in treapta inferioara. Doua motoare electrice sunt plasate in partea
din fata a masinii si sunt responsabile individual de propulsia pe cate o roata
motoare, in timp ce al treilea motor electric este plasat intre motorul pe
benzina si transmisie si ofera un plus de putere puntii spate.Toate cele
patru surse de putere functioneaza impreuna pentru a oferi cel mai avansat
sistem de tractiune integrala disponibil la ora actuala in segmentul
automobilelor de performanta, intitulat Super Handling All-Wheel Drive
(SH-AWD). Configuratia suspensiei este una de tip independent fata/spate, fabricata
integral din aluminiu, iar sistemul de franare dispune de discuri
carbon-ceramice.Respectand
traditia predecesorului sau, care a fost primul model de serie din lume cu
sasiu si caroserie confectionate exclusiv din aluminiu, noul NSX abordeaza o
filozofie noua de constructie ce utilizeaza o combinatie dintre aluminiu, otel
ultra-rezistent si alte materiale avansate pentru structura generala a sasiului
si o podea realizata din fibra de carbon.In acelasi
timp, NSX marcheaza o premiera mondiala folosind o tehnologie noua de productie
a elementelor de sasiu care combina flexibilitatea unui proces de turnare cu
rezistenta unui material forjat, permitand inginerilor sa mentina o greutate
totala scazuta.Pozitionarea
celor 4 motoare si strategia de scadere a greutatii prin folosirea materialelor
si tehnicilor amintite ii ofera lui NSX cel mai jos centru de greutate din
segmentul din care face parte. Aceasta caracteristica, impreuna cu livrarea
imediata a puterii gratie ansamblului de propulsie hibrid si motricitatea asigurata
de sistemul avansat de tractiune integrala, pune bazele unei experiente
dinamice greu de egalat.Noul NSX
dispune si de un sistem dinamic integrat capabil sa ii ofere soferului patru
moduri distincte de functionare Quiet, Sport, Sport+ si Track cu setari
specifice pentru raspunsul celor patru unitati de putere, transmisiei,
suspensiei, sistemului de directie si efectului sonor al motorului cu aprindere
interna.“Scopul
nostru final a fost de a construi un nou NSX, unul care sa respecte mostenirea
originalului si sa ofere o noua experienta a condusului, una in care fiecare
componenta a masinii respecta cea mai inteligenta parte a masinii si anume
soferul” a declarat Mike Accavitti, Vice-Presedinte Senior si GM Acura.Noul NSX va
fi produs exclusiv la Performance Manufacturing Center in statul American Ohio
si va fi comercializat pe piata europeana ca Honda NSX. 

Adaugati comentariu