Hyundai i40 debutează la Geneva sub formă de break

Hyundai este hotărâtă să transforme felul în care acest brand a fost privit în mod tradițional în Europa, prin lansarea lui i40, un model complet nou ce va fi dezvăluit în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.

Modelul i40, care a fost conceput in intregime la centrul de cercetare si dezvoltare european de la Rüsselsheim, Germania, va avea misiunea de a conduce brandul Hyundai catre o pozitionare „premium moderna” pe continent.

Cu o lungime de 4,7 metri, i40 va fi disponibil pe piata europeana incepand cu luna iunie a acestui an, in versiunea Wagon, si va beneficia de cinci ani de garantie integrala, transmisibila si fara limita de kilometri. 

„Noul i40 reflecta intocmai spiritul noului slogan al marcii Hyundai, „New Thinking. New Posibilities”, a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe. „Modelul i40 este un indicator al progresului facut de Hyundai in ultimii ani si reflecta perfect ideea noastra de marca „premium moderna”.

„Am putea afirma ca i40 este noul nostru model cu cea mai mare insemnatate in ultimii ani. Asteptam cu nerabdare lansarea acestui model pe piata si suntem de parere ca se va bucura de un real succes in segmentul D, cunoscut drept unul dintre cele mai competitive segmente in Europa. Prin decizia de a lansa intai varianta Wagon, un tip de caroserie care a insumat peste 50% din vanzarile acestui segment in Europa, speram sa facem o impresie imediata soferilor europeni,” a adaugat Rushforth.

Capacitatea de depozitare a noului i40 il situeaza la nivelul competitiei din acest segment prin volumul de 553 de litri, disponibil cu bancheta spate ridicata, si pana la 1.719 litri, cu bancheta spate rabatata.

Noul i40 va fi disponibil cu o gama de patru motorizari Euro V: doua pe benzina si doua diesel. Aceste motoare acopera o gama de putere de la 115 CP la 177 CP, oferind cuplu pe o plaja larga de turatii, ceea ce face din i40 un vehicul placut de condus, atat in oras, cat si in afara acestuia. Modeull va fi disponibil atat cu transmisii manuale, cat si cu transmisii automate.

Datorita vanzarilor de motoare diesel, care acopera 75% din totalul acestui segment, Hyundai anticipeaza ca motorul U-II de 1,7 litri diesel, care dezvolta 136 CP, va fi cel mai popular motor, atat pentru clientii persoana fizica, cat si pentru clientii de flota. Noul propulsor de 2,0 litri GDI al marcii, denumit „Nu”, isi face debutul pe modelul i40, dezvoltand performante excelente corelate cu un consum de carburant extrem de redus. Pe scurt, Hyundai se asteapta la un raport 65/35% intre motoarele diesel si cele pe benzina in cazul vanzarilor de i40.

In ceea ce priveste protectia mediului inconjurator, noul i40 va beneficia de cele mai noi tehnologii dezvoltate prin programul eco Blue Drive™ Hyundai, inclusiv de sistemul Stop & Go (ISG), anvelope cu rezistenta redusa la inaintare si un sistem de management al alternatorului (AMS).

Atunci cand se combina caracteristicile Blue Drive cu propulsorul diesel U-II de 1,7 litri, ce produce 115 CP, rezultatele sunt impresionante: emisii de CO2 de numai 113g/km si un consum de carburant de 4.3 l/100km, ce fac din i40 cel mai ecologic vehicul din clasa sa .

Lista dotarilor de top include sistemul inteligent de parcare si sistemul de mentinere a benzii de rulare, precum si sistemul de conectivitate cu tehnologie Bluetooth® cu recunoastere vocala si navigatie cu camera pentru mersul cu spatele. In ceea ce priveste confortul, i40 va fi disponibil cu frana de parcare electrica, scaune fata ventilate, scaune spate incalzite si rabatabile, precum si dotari noi pentru acest segment, precum sistem automat de dezaburire si volan incalzit. 

Optiuni avansate de iluminare, precum lumini de zi in standard cu faruri cu Xenon sau instrumente de bord afisate pe un ecran LCD, vor intari pozitia lui i40 in fruntea gamei Hyundai si in segmentul D din Europa.

Modelul i40 foloseste cele mai noi tehnologii de siguranta activa si pasiva, menite sa asigure protectie maxima pentru pasageri. Caracteristicile de siguranta activa, care sunt oferite in standard in majoritatea tarilor, includ ESP (controlul electronic al stabilitatii), ABS (sistem de franare care previne blocarea rotilor), Hill Start Assist Control (sistem de asistenta la plecarea din panta), VSM (sistem de management al stabilitatii vehiculului), Brake Assist System (sistem de asistenta la franare) si Emergency Stop Signal (pornirea luminilor de avarie in cazul franarii de urgenta).

In ceea ce priveste siguranta pasiva, fiecare i40 european va fi dotat cu pana la noua airbag-uri – frontale, laterale si cortina, precum si cu airbag pentru genunchi, disponibil in standard pentru toate variantele. Hyundai anticipeaza ca i40 va duce mai departe excelentul istoric al companiei in ceea ce priveste siguranta si ca va obtine rezultatul maxim, de cinci stele, la testele de impact Euro NCAP.

Adaugati comentariu