Hyundai pune la dispozitia FIFA 289 de vehicule de pasageri si 11 autobuze, in calitate de partener auto oficial al Cupei Mondiale de Fotbal Feminin Germania 2011™
Cu 20 de zile inainte de inceperea Cupei Mondiale de Fotbal Feminin Germania 2011™, Hyundai Motor Company – unul dintre partenerii oficiali FIFA – livreaza flota de vehicule catre Comitetul Local de Organizare (LOC) al Cupei Mondiale de Fotbal Feminin Germania 2011™, inclusiv autobuzele care vor transporta 11 dintre cele 16 echipe calificate la turneul final.
Hyundai ofera 289 de sedanuri, SUV-uri precum ix35, Santa Fe, ix55 si H1, plus 11 autobuze care poarta insemnele Hyundai destinate echipelor. Aceste vehicule vor fi folosite de catre oficialii FIFA, de echipele nationale, membri ai comitetelor de organizare, arbitri, oaspeti importanti si jurnalisti pe durata intregului eveniment, care se va desfasura intre 26 iunie si 17 iulie.
„Oportunitatea de a oferi transport de prima clasa in cadrul acestul turneu monumental ne ofera vizibilitatea de care avem nevoie in Europa, dar si la nivel mondial, pentru marca si produsele noastre,” a declarat domnul Chang Kyun Han, Presedinte al Hyundai Motor Europe, cu ocazia livrarii oficiale a flotei de autovehicule, care a avut loc pe stadionul din Frankfurt, una din arenele care gazduieste meciuri la acest turneu final. „Turneele de fotbal organizate de FIFA transmit dinamism, emotie si pasiune. Acestea sunt exact atributele pe care vrem sa le oferim si sa le impartasim cu clientii nostri,” a mai adaugat acesta.
La ceremonia oficiala de livrare a vehiculelor au fost prezenti Jürgen Klinsmann, vedeta fotbalului german si ambasador al marcii in aceasta tara, Steffi Jones, presedintele LOC, Ulrich Wolter, coordonatorul general LOC, Werner H. Frey, CEO-ul Hyundai Motor Germania, oficiali ai FIFA si numerosi jurnalisti.
„Hyundai este un partener puternic al FIFA, care a sponsorizat toate turneele noastre organizate incepand cu Cupa Mondiala de Fotbal Feminin SUA 1999™. Impreuna cu Hyundai, suntem convinsi ca lucrurile vor merge conform planului si la Cupa Mondiala de Fotbal Feminin Germania 2011™,” a declarat Jones.
La nivel global, implicarea marcii in fotbal a inceput in anul 1999 cand Hyundai a devenit sponsor al FIFA, marind astfel gradul de recunoastere al brandului la nivel mondial. In acest moment Hyundai este unul dintre cei mai puternici sustinatori ai fotbalului in lume, fiind sponsor al Cupei Mondiale FIFA Coreea / Japonia 2002™, al Cupei Mondiale FIFA Germania 2006™ si al Cupei Mondiale FIFA Africa de Sud 2010™, precum si al altor turnee organizate de FIFA, inclusiv Cupa Confederatiilor. Compania si-a extins parteneriatul strategic cu FIFA pentru a sponsoriza si turneele finale ale Cupelor Mondiale din 2014 – 2022.