Hyundai se promovează la înălțime

Hyundai Motor Company se promovează in doua dintre cele mai populare destinatii turistice mondiale, prin intermediul unor panouri publicitare iluminate, amplasate in Piccadilly Circus din Londra si Victoria Harbor din Hong Kong.

O reclama similara, de mare impact, este amplasata in New York inca din noiembrie 2009. Milioane de trecatori vor vizualiza de acum reclamele Hyundai in toate cele trei locatii celebre.

Panoul publicitar de 116 metri din Piccadilly Circuis – detinut anterior de Sanyo, incepand din 1978 – are o audienta estimata la peste 56 de milioane de persoane anual si va promova marca Hyundai pe piata locala.

In Hong Kong, panoul publicitar iluminat, ce masoara 460 de metri patrati, va aparea pe zgarie-norul Revenue Tower, intr-o locatie vizitata de 6.2 milioane de oameni anual. O mare parte a vizitatorilor reprezinta spectatori ai spectacolului de sunet si lumina “Simfonia Luminilor”.

“Suntem entuziasmati pentru ca putem expune informatii despre marca Hyundai in trei dintre cele mai mari orase ale lumii,” a declarat Seung-Tack Kim, vice-presedinte executiv pentru planificare globala al Hyundai Motor. “Piccadilly Circus, Victoria Harbor si Times Square reprezinta puncte de atractie, la fel ca si marca Hyundai.”

“Doar 50 de marci s-au promovat in Picadilly in cei peste 100 de ani de istorie ai locatiei, iar adaugarea marcii Hyundai la aceasta lista demonstreaza evolutia de amploare a marcii din ultimii ani,” a adaugat Tony Whitehorn, managing director la Hyundai Motor U.K. “Aceasta actiune reprezinta o investitie semnificativa pentru Hyundai si reflecta importanta locatiei din Marea Britanie pentru marca noastra.”

Noul panou Hyundai din Londra marcheaza sfarsitul unei ere, pentru ca inlocuieste ultimul panou iluminat cu neoane ramas in Piccadilly Circus, o traditie care a inceput acum mai bine de 100 de ani. Luminile LED de rezolutie inalta pot folosi cu pana la 10% mai putina electricitate decat un neon.

Adaugati comentariu