Isuzu a prezentat primul pick-up electric dedicat pieței europene, denumit D-Max EV. Modelul este caracterizat de accente de un albastru electric pe grila frontală. Comercializarea va începe în următoarele luni, dar prețurile și piețele nu au fost anunțate încă.
Capacitatea de tractare și autonomia, în prim-plan
Deși este un vehicul complet electric, D-Max EV păstrează caracteristicile tehnice ale gamei: tracțiune integrală permanentă, gardă la sol minimă de 210 mm, capacitate de trecere printr-un vad de apă de 600 mm, capacitate de încărcare de cel puțin o tonă și capacitate de tractare de 3500 kg.
Pentru atingerea acestor obiective a fost ales un sistem de propulsie format din două motoare electrice de 224 CP și 325 Nm în total, combinate cu o baterie litiu-ion de 66,9 kWh. Viteza maximă este limitată la 130 km/h, iar accelerația 0–100 km/h se poate realiza în 10,1 secunde. Suspensia din spate a fost complet reproiectată, trecându-se de la arcuri cu foi la o punte De-Dion.
Autonomie de 263 km
Autonomia declarată în ciclul WLTP este de 263 km, pentru optimizarea consumului fiind disponibile atât modul Eco, cât și patru niveluri pentru frânarea regenerativă. Reîncărcarea de la 20 la 80% la un încărcător rapid de 50 kW durează o oră, în timp ce la un wallbox de 11 kW este nevoie de 10 ore pentru o încărcare completă. În off-road este posibilă activarea modului Rough Terrain, care asigură o tracțiune mai bună pe teren accidentat.