Iveco a lansat noua generaţie Daily

Cea de-a treia generaţie a lui Iveco Daily a ajuns pe piaţa din Europa, oferind o îmbinare perfectă între tradiţie şi inovaţie: un salt de generaţie impresionant care marchează un moment important pentru Iveco.

Noul Daily
impresionează prin oferirea unor soluţii profesionale complete care satisfac
chiar şi cele mai solicitante cerinţe ale clienţilor: două vehicule într-unul
singur pentru cel mai bun Daily de până acum.Cel mai la
îndemână partener de lucru pentru profesioniştii din domeniul transporturilor,
noul vehicul este prezentat ca fiind convenabil şi practic pentru a fi utilizat
ca şi furgon, în acelaşi timp oferind un maxim de versatilitate, eficienţă şi
încredere care au făcut întotdeauna din Daily un punct de referinţă în sectorul
său. În timp ce 80% din componente au fost reconcepute, Noul Daily şi-a
menţinut structura clasică a şasiului, care a reprezentat de-a lungul timpului
o parte cheie a ADN-ului ce     i-au
asigurat robusteţea, versatilitatea şi durabilitatea, incluzând maximum de
flexibilitate la carosare pentru versiunea şasiu.

Eforturile de a
regândi designul s-au concentrat atât pe versiunea de şasiu cu cabină cât şi pe
versiunea de furgon, având un obiectiv foarte ambiţios: consolidarea poziţiei
de lider pe ambele segmente în acelaşi timp cu îmbunătăţirea ergonomicităţii,
confortului la condus şi manevrabilităţii. Astfel a luat naştere conceptul de
vehicul doi în unu: o versiune de şasiu restilizată şi un furgon complet nou,
cu o atenţie mai mare acordată celui din urmă, unde perfomanţa din punct de
vedere al manevrabilităţii şi capacităţii de încărcare a fost îmbunătăţită sub
toate aspectele datorită abilităţilor de optimizare a spaţiului de încărcare şi
o utilizare mai uşoară a platformei de încărcare.

Capacitatea
furgonului a fost puternic îmbunătăţită 
prin revizuirea raportului dintre ampatament, lungimea totală a vehiculului
şi capacitatea de încărcare: aceasta a dus la crearea noilor modele de  18 şi 20 m3 (oferind cea mai mare capacitate
de încărcare din categoria sa) şi versiunea de 10.8 m3 (cel mai bun din
categoria sa în ceea ce priveşte eficienţa de încărcare, un indicator care
măsoară raportul dintre lungimea compartimentului de încărcare şi lungimea
totală a vehiculului).

Datorită noii
arhitecturi cu un ampatament mai mare si consola spate scurtata, noul Daily
garantează o excelentă manevrabilitate fără a compromite agilitatea consolidată
în spații înguste.
Noua suspensie față QUAD-LEAF, standard la toate modelele
de până în 3.5 tone, constituie combinația excelentă
dintre versiunile anterioare cu roată
simplă și roată dublă, garantând
o capacitate de încărcare mai mare și o
sarcină utilă
maxim admisă.

Pentru modelele
cu roată simplă, suspensia spate a fost de asemenea regândită, fapt care a adus
două îmbunătățiri: o descreștere a înălțimii platformei de încărcare
cu aproximativ 55 milimetri pentru a facilita încărcarea și descărcarea
mărfii și o reducere a supravirării
în cazul transferurilor de sarcină la virare. Combinația dintre sistemul nou de
suspensii față și spate și noul ampatament mai lung  de la furgon produce o performanță
dinamică, cea mai bună din clasa sa în termeni
de stabilitate și
siguranță.

Cea de-a treia
generație a lui Daily se concentrează pe
cerințele de business și oferă
o reducere considerabilă a consumului de combustibil în comparație cu modelul anterior aducând o îmbunătățire semnificativă a costurilor de exploatare împreună
cu cea mai bună performanță din categoria sa și oferind o gamă variată de
motoare, transmisii și
rapoarte de transmisie.

Dar asta nu este
totul: confortul vehiculului a fost deja mult îmbunătățit. Șoferul
noului Daily poate beneficia de un habitaclu mai confortabil și silențios care oferă
o poziție la volan și senzații asemănătoare celor dintr-un autoturism premium
ca și o multitudine de compartimente
de depozitare. Designul ergonomic al comenzilor de pe bord se află în
top în categoria lor, izolarea fonică a fost de asemenea îmbunătățită, sistemul de aer condiționat este mai eficient iar
confortul la volan este excelent în orice condiții de încărcare.

Daily este un
vehicul “global”: peste 2.6 milioane de vehicule Daily au fost vândute până
acum în peste 110 țări din toată
lumea. Este produs la fabrica din Suzzara, lângă Mantova în Italia și la fabrica Iveco din
Valladolid, Spania. Compania a făcut investiții recente în aceste
fabrici pentru reînnoirea liniilor
de producție.

Aceste fabrici
au obținut fiecare dintre ele medalia
de argint în cadrul programului World Class
Manufacturing (WCM), unul dintre programele de top din lume în ceea ce privește standardele de producție. Aceste modele integrate
analizează organizarea fabricii și se
aplică tuturor zonelor de producție pentru optimizarea
rezultatelor, acordând o atenție
deosebită managementului protecției
mediului și eliminarea producției de deșeuri.

Gama de motoare
ale Noului Daily

Clienții Noului Daily pot alege între
motoarele de 2.3 sau 3 litri, două tipuri de combustibil (diesel sau gaz
natural comprimat) și 9
variante de puteri de la 106 la 205 CP. Motoarele sunt disponibile în versiuni
Euro5b+ cu EGR sau Euro VI cu sistem mixt EGR + SCR. Sistemul de evacuare este
compact și este localizat la înălțimea șasiului fără a afecta  spațiul
de încărcare.
La versiunile Euro VI sistemul common rail dezvoltă o presiune de până la 2,000
bar. Gama este completată de o versiune de 136 CP Natural Power, care reduce
nivelul de combustibil, emisiile și
impactul zgomotului. Toate transmisiile au șase viteze inclusiv cutia automatizată Agile care poate fi folosită în modul
automatic sau secvențial.

Adaugati comentariu