Josef Reiter, BMW România: „Ne vom majora cota de piață în 2021”

Directorul general al BMW Group România, Josef Reiter este încrezător că va reuși să majoreze cota de piață a grupului în România. Oficialul mizează pe o creștere a segmentului premium cu 5% până la 10%.
Josef Reiter - BMW Romania (1)

Într-o discuție online cu un grup de jurnaliști români, șeful reprezentanței grupului BMW în România, Josef Reiter, a declarat că „pentru 2021 estimările noastre arată o creștere a segmentului premium cu 5% până la 10%. Sunt foarte optimist că ne vom majora cota de piață în 2021, în special grație lansării de noi produse, dar și electrificării acestora. Optimismul își este dat și de discuțiile cu clienții noștri din care rezultă că vom avea o revenire a pieței. Anul acesta totuși nu cred că vom atinge rezultatul din 2019, ci ne vom situa undeva între cel din 2020 și 2019”.

Conform lui Josef Reiter încă din ianuarie 2021 „se observă o creștere a solicitărilor. Cred că anul trecut multe companii și-au amânat achizițiile, iar acum primim mai multe comenzi decât într-o lună ianuarie obișnuită. Dacă ne uităm la numărul de comenzi primite în ianuarie suntem peste ceea ce am înregistrat anul trecut și chiar peste prima lună din 2019. Pe deoparte, cum spuneam, asta se întâmplă pentru că mulți și-au amânat achizițiile, dar cred că este și un efect al faptului că, spre deosebire de anii trecuți când românii se aflau în concediu în această perioadă, acum sunt constrânși să rămână acasă sau la birou și au timp să își cântărească achizițiile”.

Grupul condus de Josef Reiter este liderul pieței premium din România

Grupul BMW România, cel care include mărcile BMW și Mini, a comercializat anul trecut 3.128 de automobile, depășind cu doar câteva unități vânzările mărcilor Daimler – Mercedes-Benz și Smart.

Bătălia dintre principalele mărci premium comercializate în România este tot mai acerbă. Dacă Audi a pierdut teren important, vânzările sale fiind în 2020 de doar 1.154 de unități, în scădere cu 28,2% față de anul anterior, grupurile BMW și Daimler se luptă pentru fiecare mașină vândută. Conform datelor furnizate de APIA, bavarezii au reușit să învingă de această dată grupul din Stuttgart. Dar asta la nivel de grup, nu de marcă.

Cifrele aferente înmatriculărilor de noi autoturisme premium arată că mărcile grupului BMW – BMW și Mini – au reușit să atragă anul trecut 3.128 de clienți români, în timp ce Mercedes-Benz și smart, cuplul din grupul Daimler, a comercializat cu doar 55 de unități mai puțin, adică 3.073 de unități. Dacă privim însă în detaliu, observăm că bavarezii au avut un ajutor important di partea mărcii Mini fără de care s-ar fi aflat la finalul lui 2020 cu 11 unități sub vânzările Mercedes-Benz.

– BMW M5 CS devine cel mai puternic model din gama constructorului german
– Mini primește un facelift important pentru modelele Hatch și Cabriolet
– BMW PhotoCamp: arta fotografiei auto și cele mai noi modele bavareze

Adaugati comentariu