Klar Racing – Cursă paralelă

Cu ocazia Raliului Deltei, Klar Racing ne-a invitat să participăm la o cursă paralelă cu piloții angrenați în Cupa Dacia Logan. Ei cu pilotajul, noi cu relatarea live a raliului.

Au trecut două decenii de la ultima ediție a Raliului Deltei, prin urmare puțini știau la ce să se aștepte de la această revenire spectaculoasă a etapei de macadam alergată prin dealurile dobrogene.

Organizatorii au invitat din timp piloții pentru a vedea modul în care evoluează pregătirea terenului și au ținut presa la curent într-un mod surprinzător de elaborat pentru o etapă din campionatul intern.

Luând în calcul amploarea pregătirilor, recunosc că am plecat din București cu speranța că Raliul Deltei se va dovedi un succes. Shakedown-ul ce a avut loc joi dimineața s-a dovedit a fi un început promițător de raliu atât ca nivel de spectaculozitate cât și prin lipsa problemelor tehnice.

Suprafața de concurs s-a prezentat impecabil pentru o etapă de macadam, cu foarte puține zone denivelate și un pietriș de o consistență ideală pentru pilotaj. Prima zi de concurs a debutat în forță cu cea mai lungă specială, Telița-20,15 km, pe un traseu destul de tehnic dar cu o suprafață suficient de bună cât să permită viteze de top destul de mari.

Klar Racing – Cursă paralelă

2

Echipajul Raul Badiu/Hulea Răzvan s-a dovedit cel mai rapid, locul doi fiind ocupat de Florin Tincescu/Iulian Nicolaescu în timp ce ultima poziție a podiumului a fost ocupată de Vlad Cosma și Sergiu Itu, echipaj revenit în Cupa Dacia Logan după ce sezonul trecut Vlad a concurat pe un Citroen C2R2 Max.

Ordinea a fost păstrată și pe PS2-Cocoșu pentru ca revenirea pe Telița (PS3) să nu fie de bun augur pentru liderul Raul Badiu care a abandonat aprope de start după ce a rupt o planetară. Abandonul lui i-a lăsat cale liberă echipajului Florin Tincescu/ Iulian Nicolaescu, care a dominat restul probelor speciale, urmat invariabil de Vlad Cosma care s-a clasat și el constant până la final pe locul doi.

3

Ultima poziție a podiumului a fost ocupată de echipajul Arhire Mădălin Radu/Pop Alina Bianca care a beneficiat de pe urma unui alt abandon, cel al echipajului Octavian Târnovean/ Alexandru Popidan, care a ieșit spectaculos în decor pe PS4-Cocoșu.

Victoria lui Florin Tincescu îl aduce la doar cinci puncte distanță de liderul general în clasamentul Cupei Dacia Logan (Raul Badiu) și în Pole Position pentru Trofeul Klar macadam ce va fi oferit de către Klar Racing pilotului ce obține cele mai multe puncte în raliurile desfășurate pe macadam (premiul cel mare este de 2.000 de euro).

Klar Proffesional, membră a grupului Policolor – Orgachim susține pentru a treia oară competiția monomarcă Cupa Dacia Logan din cadrul Campionatul Național de Raliuri. Cu această ocazie nu putem decât să salutăm decizia unei mărci românești de a-și asocia imaginea cu o competitie care promovează tinere talente.4

Adaugati comentariu