Lansare oficială Mercedes-Benz Trucks la puterea a treia: Antos, Arocs şi Atego

În perioada 17-18 octombrie, la Poiana Braşov, Mercedes-Benz România expune, în cadrul evenimentului de lansare naţională, cea mai avansată şi versatilă gamă de camioane utilitare produse vreodată de producătorul german: noile Mercedes-Benz Antos, Arocs şi Atego.

Noile stele din familia camioanelor Mercedes-Benz sunt lansate pe piaţa autohtonă prin intermediul unui eveniment-concept, desfăşurat într-un cadru inedit, cariera de piatră Bixad-Malnaş, în prezenţa reprezentanţilor din managementul Mercedes-Benz România şi Daimler AG. În zilele 17 şi 18 octombrie 2013, Mercedes-Benz România a pregătit teste şi demonstraţii unice la volanul celor mai noi şi performante camioane destinate distribuţiei, construcţiilor şi transporturilor specializate. 

„Divizia de camioane a Mercedes-Benz România are plăcerea de a introduce oficial şi în ţara noastră noile modele ale anului – Antos, Arocs şi Atego. Mizăm pe avantajele acestora, pe fiabilitate şi eficienţă şi suntem încrezători că vor impresiona clienţii români din industriile cărora li se adresează. Ne bazăm pe faptul că piaţa din România a înţeles deja beneficiile tehnologiei avansate Euro VI, care se aplică tuturor modelelor din gama noastră de camioane: consum redus de combustibil şi noxe, eficiență cu privire la costurile de operare, absenţa taxei de înmatriculare şi, bineînţeles, protejarea mediului”, declară Ovidiu Pintilie, Sales & Marketing Manager Trucks, Mercedes-Benz România.

Cu referire la noile standarde de emisii Euro VI, Harald Schmid, Senior Manager Sales & Marketing Trucks Daimler Central/Eastern Europe, susţine: “Noi, la Daimler, am observat că piața din România se adaptează rapid, în conformitate cu piețele vest-europene, în ceea ce privește înțelegerea şi percepția clienților despre avantajele noilor tehnologii, normele Euro VI și importanța camioanelor eco-friendly. Acest lucru reiese din cota mare de piaţă pe care Mercedes-Benz România o deţine în urma vânzărilor de camioane Euro VI.”

Tehnologiile de vârf integrate în noile camioane Mercedes-Benz dedicate industriei transporturilor şi construcţiilor oferă o eficienţă de neegalat şi flexibilitate garantată a afacerilor şi a condiţiilor de lucru. 

Abordarea strategică a diviziei de camioane Mercedes-Benz România în relaţia cu clienţii asigură o comunicare constantă şi contribuie la o relaţie puternică şi de durată cu aceştia. 

„În cadrul Mercedes-Benz România, obiectivul nostru zilnic este satisfacția  clienţilor noștri, asigurată prin eficienţă şi dedicare. „Trucks you can trust” este deviza noastră, prin care subliniem excelenţa produselor, activităţilor şi personalului Mercedes-Benz România”, afirmă Boris Billich, CEO Mercedes-Benz România.

Adaptabilitatea crescută a camioanelor Mercedes-Benz în funcţie de diversitatea industriilor şi a nevoilor clienţilor este în continuare un factor de decizie proeminent, care se reflectă şi în cifrele de vânzări ale Mercedes-Benz România.

Un exemplu elocvent este modelul Actros care, în doi ani de la momentul lansării, a înregistrat vânzări-record atât în România, cât şi în Europa. 

Mercedes-Benz Arocs: noua forţă în construcţii

Modelul Arocs, configurat special pentru transport în domeniul construcţiilor, ilustrează cât de puternic, robust şi eficient arată un vehicul pentru construcţii în 2013. Astfel, continuând povestea de succes Mercedes-Benz, ce a început acum mai bine de 110 ani în domeniul construcţiei de autovehicule, Arocs prezintă meritele acestei descendenţe prin impunerea, în mod particular, a stilului camioanelor de tonaj mare. Având un cuplu ridicat, motoare care se bazează pe tehnologia BlueEfficiency, cu o gamă de puteri cuprinsă între 175 kW (238 hp) şi 460 kW (625 hp), şasiu robust, design îmbunătăţit al suspensiei şi şasiului, Arocs se remarcă printr-o capacitate excepţională de transport de încărcături grele. Prin diversitatea configuraţiilor, Arocs poate acoperi cerințele oricărei activități, de la transport pe şantiere de construcţii (45% din activitatea de transport în construcţii, conform unui studiu realizat recent printre clienţii din domeniu din Europa), având o greutate maximă admisă de până la 41 de tone, până la transport materiale de construcţii (30%) şi transport beton (15%). În mod special, în domeniul betonului, Arocs setează standardul cu varianta sa optimizată pentru greutăţi, „Loader”, având un volum al transportului de 8 metri cubi.

Arocs Grounder vine în întâmpinarea clienţilor care doresc un nivel ridicat de stabilitate şi robusteţe pentru utilizarea off-road. Din punct de vedere al eficienţei şi grijii faţă de mediu, acesta beneficiază de cele mai eco-friendly tehnologii de control ale emisiilor, în concordanţă cu Euro VI, şi de o reducere a consumului de combustibil de până la 5%.

Mercedes-Benz Antos: o clasă nouă pentru timpuri noi

Mercedes-Benz Antos este prima serie de vehicule specializate pentru distribuţia mărfurilor grele pe distanţe scurte. Fie că transportă produse alimentare, combustibil sau materiale de construcţii, cu o greutate brută între 18 şi 26 de tone, Antos se potriveşte perfect în sectorul distribuţiei regionale.

Lansat în premieră mondială în septembrie anul trecut, Antos prezintă multe noutăţi în materie de design. Pentru a fi în concordanţă cu aria sa de utilizare, cel mai adesea spaţiul urban, Antos are un aspect foarte prietenos. În acelaşi timp, design-ul plat potrivit pentru transportul pe distanţe scurte îl transformă într-un vehicul robust.

Cabina noului Mercedes-Benz Antos, de 2,3 metri lăţime, este disponibilă pentru modelul ClassicSpace în variante de lungime mică (S) şi medie (M). Varianta medie este, de asemenea, disponibilă şi pentru cabina CompactSpace, specifică vehiculelor cu unitate de refrigerare independentă. Zona premium a habitaclului oferă şoferului un spaţiu confortabil de lucru: din punct de vedere ergonomic, instrumentele vehiculului sunt astfel dispuse pentru a asigura o utilizare intuitivă şi la îndemână. În plus, volanul modern multifuncţional şi opţiunile generoase de ajustare a scaunului uşurează munca de zi cu zi a şoferului. Antos beneficiază de dotări speciale, eco-friendly, respectând standardele de emisii Euro VI, obligatorii şi în România, la înmatricularea camioanelor, începând cu ianuarie 2014.

Mercedes-Benz Atego: noul criteriu de referinţă în distribuţia pe distanţe scurte, dar şi un adevărat profesionist pe şantier

Valoarea pe termen lung a noului Atego reiese dintr-o serie de atribute specifice noului model de camion de tonaj mic, precum calitatea ridicată, fiabilitatea, durabilitatea şi robusteţea remarcabile. O mulţime de caracteristici şi măsuri tehnice noi îi conferă noului Atego un standard de eficienţă şi un caracter practic sporit. Capacitatea optimizată de montare a caroseriilor şi compatibilitatea ridicată cu mediul înconjurător reprezintă merite suplimentare ce subliniază valoarea noului Atego şi îl transformă într-un adevărat criteriu de referinţă în distribuţia pe distanţe scurte. 

Noul Atego pentru segmentul de distribuţie uşoară şi medie este dotat cu motoare BlueEfficiency Power cu patru şi şase cilindri şi o gamă de puteri între 115 kW (156 hp) şi 220 kW (299 hp).  În plus, cele 42 de variante de modele de bază, patru cabine disponibile în trei variante de lungimi, varietatea ampatamentelor şi noul standard Euro VI, sunt noutăţi ale noii game Atego. De asemenea, pentru  activităţile auxiliare din domeniului construcţiilor, precum acoperirea clădirilor, eşafodajul sau tâmplăria, pentru transportul materialelor de construcţii pe teren accidentat, Atego este disponibil în varianta all-wheel drive. 

Noul design exterior al modelului Atego proiectat recent îşi lasă amprenta: de la bara de protecţie şi luminile diurne standard, de-a lungul liniilor aerodinamice elegante şi până la acoperiş – totul este nou, fluid şi caracteristic mărcii Mercedes-Benz.

Lansarea locală a celor trei modele de camioane marchează întregirea gamei de produs Mercedes-Benz Trucks, pregătită pentru noua „eră Euro VI” şi subliniază încă o dată supremația mărcii Mercedes-Benz în materie de tehnologii și inovații. 

Adaugati comentariu