LeasePlan aniversează 15 ani în România

LeasePlan România marchează 15 ani de activitate pe piața din România prin deschiderea unui nou showroom dedicat autovehiculelor rulate CarNext by LeasePlan, în B-dul Theodor Pallady, nr 107, sector 3, București.

În cei 15 ani de la intrarea pe piață, LeasePlan România a reușit să se dezvolte continuu și să își consolideze poziția de lider pe piață de leasing operațional, administrând până în prezent în total peste 42.000 de autovehicule.

Considerând digitalizarea un factor cheie pentru a livra servicii la timp, în mod eficient, LeasePlan România continuă să investească în dezvoltarea aceastei direcții pe trei arii ce țin de interacțiunea cu furnizorii (administrare reparații service, anvelope, spălătorii, mașini de înlocuire), cu potențialii clienți și cei existenți.

LeasePlan România – 15 ani de activitate pe piața de leasing operațional

”Clienții existenți au la îndemână aplicația „MyLeasePlan”, prin intermediul căreia pot să programeze cu ușurință operațiunile de întreținere și reparații la partenerii agreați, să genereze rapoarte financiare pentru fiecare autovehicul, să printeze RCA-uri și CIV-uri, să deschidă dosare de daună. Clienții potențiali pot achiziționa online autovehicule rulate prin intermediul site-ului carnext.com sau să opteze pentru leasing la un autovehicul nou prin DigitalShowroom, a declarat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România.

Leasingul operațional oferă companiilor soluții integrate de administrare a flotelor auto. Indiferent de numărul de autovehicule din flota unei companii, misiunea LeasePlan România este de a face viața mai ușoară prin leasingul operațional. Consultanții LeasePlan vin în ajutorul companiilor pentru a-și îndeplini obiectivele de sustenabilitate, pentru a contribui la siguranța conducătorului auto, pentru a reduce costurile generale.  LeasePlan România rămâne un partener de mobilitate durabilă care ajută companiile să facă alegerile corecte cu privire la eficientizarea administrării și creșterea mobilității parcurilor auto.

Predictibilitatea cheltuielilor este extrem de importantă pentru companii, iar plata unei sume lunare (chirie) versus o cheltuială mare o dată pentru achiziție și apoi pentru cheltuieli lunare de mentenanță sau reparații, care pot să difere mult de la o lună la alta, este mai sigură.

”Pandemia nu a modificat cu nimic serviciile pe care le promovăm în România. De asemenea, din punct de vedere mobilitate, oferim în continuare soluții pentru orice fel de nevoi – de la o zi la 57 de luni de contract”, susține Bogdan Apahidean, director general LeasePlan România.

Deschiderea noului showroom CarNext by LeasePlan confirmă succesul strategiei de dezvoltare a liniei de business dedicate autovehiculelor rulate. În cei 15 ani de activitate LeasePlan a comercializat aproape 30.000 de autovehicule rulate, dintre care peste 5.000 au fost vândute prin showroom-urile CarNext by LeasePlan către clienții finali (B2C).

Înființat în 2017, CarNext by LeasePlan împlinește 5 ani de existența în România și în tot acest timp și-a păstrat misiunea de a face lucrurile diferit față de ceea ce oferă piață:

·       rulaj de bord certificat,

·       mașini cu istoric complet,

·       transparență privind starea vehiculului,

·       garanție 12 luni,

·       posibilitate de retur și primire bani înapoi,

·       livrare gratuită în orice colț al țării.

”În prezent, interesul pentru autovehicule rulate este în creștere având în vedere termenele de livrare pentru autovehiculele noi. Credem că migrarea clienților dinspre zona de autovehicule noi către cele rulate în căutarea unor soluții de mobilitate imediată, vă presupune ridicarea standardelor în piață de autovehicule second hand ajutând și mai mult la cizelarea acesteia. CarNext by LeasePlan răspunde acestor nevoi prin respectarea standardelor înalte și cu o gamă larga de modele ce poate fi livrată către clienții B2C imediat.”, a susținut Daniel Ciochină, Car Remarketing Manager, LeasePlan România.

Via LeasePlan

Adaugati comentariu