LIVE Frankfurt 2019 – Cum arată noul logo Volkswagen?

Logo Volkswagen (2)

Acesta este noul logo Volkswagen, dezvăluit în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt. Noua emblemă a fost deja montată la sediul companiei de la Wolfsburg, Germania.

Apariția noului logo Volkswagen marchează debutul unei noi ere pentru constructorul german, la pachet cu dezvăluirea noului ID.3, primul membru al familiei electrice ID.

Logo Volkswagen (6)

“Modern și autentic”, așa este descris noul log bidimensional, redus la minimum în vederea digitalizării accelerate. Nemții susțin că avem de-a face cu una dintre cele mai mari campanii de rebranding din istorie. Modificarea va fi finalizată la nivel global la mijlocul anului viitor. Pentru început, sunt vizate reprezentanțele din Europa, apoi modificarea va avea loc pe teritoriul Chinei, în luna octombrie.

Urmează America de Nord și de Sud, la începutul anului viitor. Rebranding-ul va avea loc în 171 de piețe și 154 de țări. Aproximativ 70.000 de logo-uri vor fi înlocuite, la peste 10.000 de centre de comercializare și parteneri.

Logo Volkswagen (8)

“Arătăm Volkswagen-ul viitorului însoțit de motto-urile digital first (digital mai presus deorice) și no filter (fără filtru”, spune șeful diviziei de Design Klaus Bischoff, care a jucat un rol esențial în dezvoltarea noii identități.

Implementarea noului logo a fost realizată într-un timp de record de numai nouă luni. Nu mai puțin de 19 echipe interne și 17 agenții au fost implicate în acest proiect.

Logo Volkswagen (4)

Noul logo este simplu, plat, bidimensional, ușor de recunoscut în mediul online, iar în viitor, acesta va fi iluminat. Volkswagen va avea în premieră și un logo sonor. Vocea masculine folosită în spoturile publicitare până acum, va fi înlocuită de una feminine, plăcută și încrezătoare, au promis nemții în urmă cu trei săptămâni, atunci când și-au făcut publice intențiile.

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top