Logan a împlinit frumoasa vârstă de 10 ani şi vine cu o ediţie specială pentru români

La 10 ani după lansarea modelului cu cele mai mari cifre de vânzări din Romania, Dacia prezintă o serie limitată dedicată acestei aniversări. Clienții vor fi plăcut surprinşi să descopere noutăţile propuse la nivelul designului exterior și interior precum și echipamentele inedite, axate pe confortul la volan.

Seria limitată aniversară, denumită sugestiv „LOGAN
10 ANI”, este dezvoltată pe baza nivelului de echipare Lauréate și se prezintă
publicului cu evoluții exterioare atractive, dintre care putem enumera: proiectoare
fața dublu optice, sistem de semnalizare pe oglinzile retrovizoare, un stripping
de culoare neagră la nivelul stâlpului central, protecții laterale de culoare
neagră pentru portiere, mască de culoare roșu închis pentru blocurile optice spate,
baghetă de decor de culoare neagră pentru bara de protecție spate, jante de oţel
de 16’’ Dark Metal.

Spațiul interior beneficiază de o tapițerie și o ambianță
nouă, precum și de o planșă de bord complet schimbată, dominată de consola
centrală care încorporează un echipament prezent în premieră pe marca Dacia și dedicat
exclusiv clienților din România, respectiv aerul condiționat cu reglare automată.

Clienții vor putea constata o serie de alte schimbări
interioare în materie de design și echipamente, dintre care amintim: consola
centrală « Noir Brillant », aeratoarele centrale dreptunghiulare cu
contur crom satinat, spațiu de depozitare închis in partea superioara a planșei
de bord, mânerele ergonomice cu aspect „Noir Bleuté Brillant” pentru ușile
din față, geamurile electrice față cu impuls pe partea șoferului (comenzile
sunt acum pe portierele ușilor din față), geamurile electrice spate (comenzi pe
portierele ușilor din spate dar și pe consola centrala).

Printre echipamentele opționale pe care clienții le
pot achiziționa pentru un plus de conectivitate și de confort la volan se
regăsesc sistemul Medianav cu harta Europei sau regulatorul cu limitator viteza
(cruise control) alături de volanul îmbrăcat în piele.

Seria limitată „LOGAN 10 ANI” va fi echipată cu două
tipuri de motorizări: un propulsor pe benzină (1.2 16V 75 CP) și un altul pe
motorină (1.5 dCi 75 CP). Paleta de culori disponibila rămâne cea valabilă
pentru actuala gamă Logan.

Și, cum clientul român are toate motivele sa fie mândru
de noul său „LOGAN 10 ANI”, o personalizare discretă este prevăzută pe seria
limitată pentru a pune în valoare această aniversare istorică a gamei Dacia: pe
custode este aplicat un sticker, iar o plăcuţă metalică ce conține logo-ul
special al seriei limitate se află pe pragurile din față.

Comenzile pentru seria
limitată aniversară „LOGAN 10 ANI” se deschid în întreaga rețea de agenți autorizați
Dacia începând de mâine, 19 iunie 2014. În ceea ce priveşte preţurile, acestea sunt de 9 400 Euro (TVA inclus) în
cazul motorizării pe benzină și de 11 300 Euro (TVA inclus) pentru motorizarea
diesel.

Logan: Modelul
care a relansat marca Dacia

În iunie 2004,
Preşedintele Director General al Grupului Renault de la acea vreme, Louis
Schweitzer, prezenta în faţa a 500 de reprezentanţi ai presei internaţionale,
reuniţi la Technocentre, modelul Logan.

Materializare a
proiectului lansat în anul 1999 sub denumirea de cod X90, Logan avea să devină
în scurt timp nu doar un indiscutabil succes comercial, ci și modelul care a
declanşat în rândurile clienţilor occidentali o nouă atitudine faţă de
achiziţia de automobile.

Un vehicul modern,
încăpător, oferind cel mai bun raport prestaţii/spaţiu interior/preţ din
categoria lui – iată ingredientele care au stat la baza unui succes ce a
transformat Dacia dintr-o marcă prezentă aproape exclusiv pe piaţa românească,
într-un brand internaţional.

Logan s-a impus,
încă din primul său an complet de comercializare (2005), drept cel mai bine
vândut model de pe piaţa auto din România. Dincolo de hotare, berlina produsă
la Mioveni a devenit un adevărat simbol de reuşită industrială şi comercială,
subiectul a numeroase studii despre evoluţia tiparelor de consum pe piaţa auto
occidentală şi, în egală măsură, un punct de referinţă pentru ambiţiile altor
constructori auto de a produce un vehicul comparabil.

În cei zece ani de
carieră de până acum, Logan a cucerit peste 1 400 000 de clienţi din 42 de ţări
ale lumii, din Nordul Europei, până în Orientul Mijlociu şi Africa de Nord,
fără a uita Oceania şi America Centrală şi de Sud.

Ca punct de
pornire pentru expansiunea mărcii Dacia, modelul Logan a stat la baza unei
întregi familii de modele. Dacă în momentul lansării exista o singură versiune
de caroserie (berlină tricorp), cu două motorizări pe benzină (1.4 MPI şi 1.6
MPI), de-a lungul anilor gama a evoluat, ajungând să cuprindă, în 2007, patru
variante de caroserie (berlină, break, furgonetă şi pick-up) şi şase
motorizări, din care trei pe benzină, una pe GPL şi două diesel.

A urmat apoi
apariţia celei de-a doua game de modele – Sandero, care a completat succesul
Logan în special pe pieţele occidentale.

Chiar şi după
extinderea numărului de membri ai familiei Dacia (în prezent aceasta cuprinde 8
modele), Logan a rămas un pilon de bază al mărcii pe numeroase pieţe. În Maroc,
în Algeria, în Turcia, în Bulgaria şi în alte câteva pieţe din Europa Centrală
şi de Est, Logan berlină continuă să fie cel mai vândut model Dacia.

În prezent, gama
Logan din România cuprinde trei versiuni (Acces, Ambiance şi Laureate), cu
preţuri care variază între 6 890 şi 11 400 de euro. Toate atributele care au
contribuit la succesul de până acum al modelului se regăsesc în noua serie
limitată aniversară, „Logan 10 ani”, pe care clienţii din România o vor putea
descoperi în showroom-uri încă de la sfârşitul săptămânii viitoare.

 Date suplimentare

 Data prezentării
oficiale: 2 iunie 2004

Începutul
livrărilor în România: 9
septembrie 2004

Începutul
comercializării în Europa Occidentală: iulie 2005

Lansarea fazei 2
(Logan I restilizat): iulie 2008

Lansarea noii
generaţii Logan: octombrie
2012 Titluri obținute:
                                                                                            Maşina
anului 2005 în Serbia (Logan I) Maşina anului 2013 în România (Logan II)

Vânzări totale: 1.400.000
unităţi

Principale pieţe
(cumul la 1 iunie 2014) :                                        România: 497.000Franţa: 176.000Algeria: 168.000Germania: 113.000Maroc: 106.000Turcia: 103.000Spania:  31.000Italia: 24.000Belgia: 20.000Polonia: 17.000

Adaugati comentariu