Noutati auto

Maserati Grecale Folgore este disponibil și în România

Maserati Grecale Folgore a fost prezentat oficial în România. Prețul de pornire: 122.052 euro.

Este pentru prima dată când Maserati produce un SUV electric. Grecale Folgore vine cu o arhitectură la 400 V și poartă între punți o baterie de 105 kWh. Cele două motoare produc în tandem 558 CP, suficienți pentru a imprima SUV-ului premium de clasă medie o accelerație 0-100 km/h în 4,1 s și 0-200 km/h în 16,1 s.

Consumul mediu de energie variază între 23,9 și 27,8 kWh/100 km, fapt care echivalează cu o autonomie de 431-501 km. Încărcarea la curent continuu de face cu până la 150 kW, în timp ce conectarea la priza de curent alternativ poate încărca bateria cu până la 22 kW.

Grecale Folgore – preț și dotări

Prețul de pornire în România este de 122.052 euro. În această sumă sunt incluse, printre altele, două ecrane tactile, de 12,3 și 8,8 inchi, instrumentar digital de 12,3 inchi, head-up display proiectat pe parbriz, climatizare automată cu trei zone de confort, geamuri laminate, scaune reglabile electric și volan reglabil electric, îmbrăcat în piele perforată. Jantele pe 20 de inchi sunt în echiparea de serie.

Dotările standard de siguranță includ suspensia pneumatică adaptivă, farurile LED Matrix și diferențialul electronic cu alunecare limitată (LSD).

Citește aici Maserati Grecale – test cu măsurători! 💡

Opțional, printre altele, există în ofertă trapă electrică panoramică (1700 euro), tapițerie din piele naturală (1350 euro), ornamente interioare din lemn (500 euro) și sistem de camere la 360 grade (1000 euro). Pot fi comandate jante de până la 22 de inchi.

Șoferul beneficiază de patru moduri de rulare, Max Range, GT, Sport și Offroad. Acestea pot fi activate de la selectorul rotativ de pe volan.

Vizitează aici pagina lui Grecale! 💡

Poate, cel mai „picant” detaliu privitor la Grecale Folgore este alimentarea gratuită cu curent timp de un an. La achiziționarea mașinii, primești un card care asigură accesul liber la 650.000 de puncte de încărcare din Europa (inclusiv din România). Astfel, scapi și de costul încărcării, și de instalarea aplicațiilor specifice fiecărei rețele de încărcare.

 

Bogdan Grigorescu

Leave a Comment

Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Articole recente

Piese auto second hand: economie sau risc major?

Piesele auto second-hand au devenit o opțiune populară printre proprietarii de mașini care doresc să economisească bani. Cu toate acestea,…

15 ore în urmă

ACAROM: Peste 292.000 de mașini asamblate de Automobile Dacia și Ford Otosan în România în primele șase luni din 2024

Raportul ACAROM cu privire la producția de mașini a celor două uzine de automobile din România arată o creștere cu…

24 de ore în urmă

Mașini compacte: alegerea ideală pentru oraș și drumuri lungi

Mașini compacte: alegerea ideală pentru oraș și drumuri lungi. Mașinile compacte oferă o combinație excelentă de economie de combustibil, manevrabilitate…

2 zile în urmă

Grupul Renault, rezultate financiare peste așteptări în primul semestru din 2024

Grupul francez Renault, din care face parte și Dacia, a anunțat în această seară un profit operațional peste așteptări pentru…

3 zile în urmă

DGPCI: SMS și e-mail pentru informări despre expirarea valabilității permiselor de conducere

Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculari (DGPCI) a implementat, începând cu data de 1 iulie 2024, un nou serviciu…

3 zile în urmă

Profitul Tesla, sub așteptările analiștilor

Marja de profit a producătorului american de mașini electrice Tesla este cea mai scăzută din ultimii cinci ani, un efect…

3 zile în urmă