În primul trimestru din 2025, Mazda România a înregistrat o creștere cu 48% a vânzărilor.
Mazda a înregistrat o creștere solidă pe piața din România în primele 3 luni ale anului 2025, cu un total de 758 de unități vândute, în creștere cu 48% față de aceeași perioadă din 2024. Această performanță a fost susținută în principal de bestsellerele Mazda CX-30, cu 361 de exemplare livrate, și Mazda3, cu 291. Evoluția confirmă interesul tot mai mare al clienților pentru modelele brandului.
SUV-ul compact Mazda CX-30, aflat pentru al patrulea an consecutiv în topul vânzărilor mărcii în România, s-a menținut în topul preferințelor, cu 361 de unități livrate cumpărătorilor locali. Pe locul al doilea se află Mazda3, care a înregistrat o creștere spectaculoasă, de 213%, ajungând la 291 de exemplare vândute în primul trimestru.
CX-60, unul dintre SUV-urile electrificate ale mărcii, a înregistrat 49 de unități vândute și o ușoară creștere, de 17%. Mazda2 Hybrid a înregistrat, de asemenea, o creștere de 155%, ajungând la 28 de exemplare. CX-80 – cel mai nou SUV cu șapte locuri din portofoliul mărcii – a totalizat 22 de unități vândute.
„Am finalizat primul trimestru din 2025 cu un sentiment de confirmare. Creșterea cu 48% din acest prim trimestru reflectă fidelitatea pentru designul elegant, tehnologia avansată și măiestria japoneză care stau la baza fiecărui model Mazda. Mazda CX-30 rămâne pe primul loc în topul vânzărilor, iar Mazda3 confirmă o revenire puternică, semn al aprecierii pentru performanțele oferite. Ne bucură și interesul pentru CX-80, noul model de referință care completează o gamă tot mai adaptată nevoilor actuale ale pieței și privim cu încredere și spre sosirea Mazdei6e, cel mai nou model complet electric dezvoltat de marcă, în această vară“, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.