From hero to zero: un șofer (probabil) fără experiență în ars cauciucuri, a câștigat experiență în stricat motoare ”grele”. Fum a ieșit, dar nu din anvelope, ci din propulsorul acestui Mercedes-AMG C 63 Coupe distrus.

De ce ai vrea să faci un burnout în fața ”spectatorilor”, dacă nu te-ai pregătit în prealabil? Păi, ca la orice lucru făcut prima dată, cauți pe google ”How to perform a burnout”. Apoi cauți ”How bad are burnouts for your car”. În final, dacă te convingi că vrei să încerci, găsești un drum pustiu, ca să nu te faci de baftă în fața camerelor.

Mercedes-AMG GLE 63 de 920 CP 💡

Oricum ar fi, nu dezvirginezi pilotul din tine pe platoul de filmare, așa cum a făcut acest tânăr șofer de 25 de ani, din Sydney, Australia. Și, mai ales, nu la o nuntă: o să-ți amintești și peste ani de prostia pe care ai făcut-o, de fiecare dată când vezi mirii. Sau invitații. Sau, dacă nu-ți amintești tu, sigur or să-ți amintească ei!

Mercedes-AMG C 63 Coupe distrus: TCS ON

Oricum, răul a fost făcut. Și asta, pentru că șoferul a uitat să dezactiveze sistemul de control al tracțiunii, care a împiedicat roțile din spate să rupă aderența. Și, așa cum se întâmplă și la RADET, când bagi presiune în sistem, undeva trebuie să cedeze. În cazul nostru, unde doare mai tare: a explodat motorul. Putea, la fel de bine, să se prăjească ambreiajul, dar n-a fost să fie.

Mercedes-AMG C 63 Coupe distrus burnout autoexpert.ro

 ➡ C 63 Coupe în detaliu 💡

Plus că s-a ales și cu o amendă de la poliție pentru ”conducere neglijentă”. Și pe bună dreptate: a fost neglijent și nu a dezactivat controlul tracțiunii! Va fi judecat în martie. De unde și vorba de duh provenită din versiunea hardcore a poeziei El Zorab: și iubit cu patos, și ras în cap!

În orice caz, să pui pe butuci un motor de 390 CP și să ”scuturi portofelul” de 70.000 de euro nu e o performanță accesibilă oricui.