Mercedes-Benz susţine AdPrint 2010

93_Deschidere

Mercedes-Benz a fost pentru al treilea an consecutiv, partener al singurului festival european de publicitate care celebrează meritele echipelor de creaţie, în realizarea celor mai bune printuri din Europa – AdPrint 2010, desfășurat la București, în perioada 25-28 martie.

Mercedes-Benz – partener oficial la AdPrint 2010, singurul festival european de publicitate care celebrează meritele echipelor de creaţie în realizarea celor mai bune printuri din Europa. O serie de autoturisme Mercedes-Benz Clasa E şi GLK, alături de Vito şi Viano au fost destinate transportului invitaţilor şi juriului format din creativi de top din cele mai importante agenţii de creaţie din Europa. 

Mercedes-Benz a susţinut, pentru a treia oară consecutiv, creativitatea şi inovaţia în print, în cadrul AdPrint, a 11-a ediţie, desfăşurată în Bucureşti între 25 şi 28 martie. Fiind una dintre mărcile care au stat la baza unor campanii remarcabile de publicitate şi care au provocat în nenumărate rânduri spiritul creativ al publicitarilor, Mercedes-Benz a continuat şi în acest an asocierea cu unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din Europa.

Adaugati comentariu