Metrotehnica – Importatori Unic și distribuitor Ducati

În 2011 activitatea companiei Metrotehnica Internaţional s-a mărit, adăugând în portofoliul său două mărci de prestigiu: Ducati şi Skoda. Pe lângă dealer SEAT, Metrotehnica a devenit Partener Service & Garanţii Skoda şi Importator Unic şi Distribuitor Ducati în România.

Complexul SEAT Metrotehnica din Bucuresti, Sos. Giurgiului 23 A, km. 9, cu o suprafaţă de peste 1000 mp, din care 270 mp showroom a fost conceput la nivelul standardelor şi cerinţelor Grupului Volkswagen, suma totală depăşind 1.000.000 EUR.

Clădirea Ducati Romania ocupă un loc aparte în cadrul complexului Metrotehnica.

Îşi va deschide porţile oficial în luna martie 2011. Ocupând 400 mp, construită pe 3 nivele clădirea respectă întru totul standardele premium impuse de Ducati. Va cuprinde diverse sectoare de activitate: zona de prezentare a modelelor de motociclete Ducati, zona de stocare şi distribuire piese de schimb şi accesorii, fashion store, precum şi partea importantă de service. Aici se va întâlni amestecul special de inovare italiană, eleganţă, stil şi tehnologie care caracterizeaza perfect şi motocicletele care vin din fabrica Ducati de la Bologna.

Până când va fi inaugurată clădirea Ducati Romania, se pot achiziţiona motociclete, accesorii şi vestimentaţie Ducati în cadrul Showroom-ului SEAT, iar întreţinere, revizii, garanţii, precum şi reparaţii survenite în urma unor accidente, vor fi soluţionate in cadrul Service-ului Metrotehnica, Dealer SEAT şi Partener Skoda.

Primii 11 cumpărători de motociclete Ducati în 2011 vor beneficia de 11% discount. Tot de 11% discount se vor bucura şi primii 46 de cumpărători de accesorii şi haine.

Totul a început în 2003 ca o afacere de familie a unor oameni pasionaţi de SEAT, unanim considerată o marcă auto dinamică şi pasională –autoemocion-creată pentru a înflăcăra spiritul. 

SEAT SA a acordat dealerului Metrotehnica de trei ori premiul SEAT Go!. Acest premiu este destinat dealerilor din întreaga lume, iar analiza performanţelor este făcută direct de fabrică. Se ia în considerare activitatea de zi cu zi: marketing, vânzări, investiţii, modalităţi de colaborare, precum şi activităţi conexe printre care şi implicarea în motorsport.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top