Mio intră pe un nou segment

Mio lansează M300, pentru a targeta segmentul de echipamente GPS bazat pe un preţ scăzut.

Mio Technology, lansează pe piaţa din România cel noul model M300, pentru a acoperi segmentul entry-level de preţ în zona de GPS-uri. 
“Am luat decizia lansării noului M300, tocmai datorită specificului pieţei locale de dispozitive personale de navigaţie (PND) şi orientării din ce în ce mai pregnante a utilizatorilor români către două direcţii complet diferite: una, bazată exclusiv pe preţ, în zona entry-level şi alta bazată pe funcţiile inovative ale dispozitivelor în zona medium-high pe care suntem deja lideri incontestabili” a declarat Sergiu Ganscă, Marketing & Sales Manager Mio Technology România şi Ungaria.
Conform reprezentanţilor Mio, noul dispozitiv va acoperi un segment de piaţă pe care echipamentele de navigaţie Mio nu erau deja reprezentate prin intermediul seriei S6xx sau prin modelele din gama M400, lansată în august 2009.
“M300 va veni să acopere un segment de piaţă pe care nu avem până la ora actuală un produs dedicat, adică segmentul de preţ entry. Credem că astfel, dipozitivele Mio vor fi preferate de şi mai multe persoane, indiferent de preţul de achiziţie al dispozitivului de navigaţie deţinut, iar oferta de echipamente Mio va acoperi toate nevoile utilizatorilor, fie că vorbim de preţ scăzut, echipamente accesibile cu funcţii inovative sau echipamente premium, pentru cei mai pretenţioşi cumpărători”, a mai adăugat Ganscă.
Noul echipament cu ecran de 3,5” de tip touch-screen, are o greutate de doar 135 grame şi include 1 GB memorie ROM, 128 MB memorie RAM de tip DDR2, un procesor Samsung 2450 de 400 Mhz, un receptor GPS SiRF Star III încorporat cu recepţie GPS pe 20 de canale şi harta României preinstalată.
Noul Mio M300 este disponibil pe piaţa din România din această lună, la un preţ de 319 RON prin intermediul partenerilor Mio.

Adaugati comentariu