Mitsubishi își schimbă radical imaginea și strategia

Odată cu intrarea în Alianța Renault-Nissan, constructorul nipon Mitsubishi anunță o schimbare radicală de imagine și strategie, acompaniată de un nou slogan: “Drive your Ambition”.

Mitsubishi Motors aniversează în acest an 100 de ani de la Model-A, prima maşină Mitsubishi şi prima maşină japoneză proiectată în scopul producţiei în masă. Modelul-A a netezit calea pentru ambiţia Mitsubishi de a explora noi teritorii în domeniul auto şi de a împinge limitele ingineriei pentru următorii 100 de ani.

O Noua Strategie de Brand

Ca parte a reînnoiri Brandului Mitsubishi Motors în ansamblul său – o premieră printre asemenea demersuri în aproape două decenii – MMC a întreprins un proces meticulos legat de moştenirea sa bogată şi unică şi de planul său ambiţios, cu scopul de a defini o strategie care izvorăşte din însăşi esenţa Brandului.

Adânc înrădăcinată în esenţa Mitsubishi, strategia de Brand „Ambition to Explore” îşi găseşte cel mai bine expresia în vehiculele dezvoltate de ingineri şi proiectanţi, Mitsubishi urmând să pună din ce în ce mai mult accentul pe mașinile electrice și pe modelele de nișă, în special crossovere clasice sau coupe. În acest sens, Eclipse Cross şi XPANDER (disponibil doar pentru pietele din ASEAN) sunt pe cale să-şi înceapă călătoria internaţională cu un aspect nou şi proaspăt de SUV Coupe elegant, respectiv SUV/MPV crossover .

Ca o evoluţie logică dinspre strategia de Brand a Mitsubishi Motors, „Drive your Ambition” este noul slogan care descrie o atitudine caracteristică pentru Mitsubishi încă de la prima maşină, de acum un secol. Mitsubishi a oferit vehicule ambiţioase pentru şoferi ambiţioşi timp de 100 de ani, fiind un pionier în diverse genuri cu produse originale precum Pajero, Lancer Evolution şi i-MiEV, în acelaşi timp creând tehnologie de vârf pentru a furniza produse inovatoare pe tot parcursul, până la Outlander PHEV. Şoferii Mitsubishi au explorat noi frontiere şi au cucerit terenuri care îţi taie răsuflarea. De la cele mai dure raliuri până la construirea unei reputaţii solide pe pieţele emergente cu cerere continuă, Mitsubishi Motors Corporation furnizează vehicule care permit Şoferilor să avanseze cu încredere totală. Este primul nou slogan Mitsubishi Motors în mai mult de 10 ani.

Noul slogan global este oficial anunţat la Salonul Auto de la Tokyo, la data de 25 octombrie iar apoi urmează să fie lansat pe toate pieţele, ca parte a unei revizuiri majore a activităţilor de Marketing de Brand şi a prezenţei în întreaga lume în toate comunicările din lunile următoare.

Adaugati comentariu