Nimbus Halo redefinește mobilitatea urbană

Nimbus Halo autoexpert.ro

Vehiculele electrice cu 3 roți Nimbus Halo sunt înmatriculate ca motociclete, dar oferă confortul și siguranța unor autoturisme. Prețul: 6420 USD (5400 euro).

Ideea de a combina atuurile autoturismelor cu cele ale motocicletelor e veche. Amintește-ți doar de BMW C1, scuterul cu pavilion vitrat, sau de mult mai recentul Renault Twizy. Sigur, dacă BMW C1 avea numai două roți, Twizy avea patru, fix ca o mașină.

Nimbus Halo autoexpert.ro

➡ Iată autoturismul electric de 4500 de dolari! 💡

Ei bine, Nimbus Halo pare un mix între cele două modele, cu ale sale 3 roți, dar duce mai departe conceptul, oferind un cockpit complet închis. Structura este realizată din oțel și aluminiu, ușile au bare de ranforsare, și trei airbaguri, unul frontal și două cortină, sunt gata să asigure un nivel de siguranță excelent. Elementele caroseriei sunt confecționate din plastic.

Nimbus Halo autoexpert.ro

Se controlează printr-o manșă ce aduce mai degrabă a volan decât a ghidon, are spațiu suficient pentru două persoane și pentru ceva bagaje și ”stă” singură în echilibru în repaus, deci nu mai pui piciorul jos la semafor. Pe scurt, un mini-autoturism.

Nimbus Halo: performanțe

Nimbus Halo este antrenat de un motor electric. În funcție de versiune, acesta poate fi alimentat fie de la o baterie de 8,1 kWh, fie de la una de 12,4 kWh (long range). Greutatea vehiculului este de 290 – 315 kg, iar autonomia de 126 km, respectiv 191 km. Adică și cu modelul de bază poți face, teoretic, două drumuri dus-întors la serviciu. Poți s-o încarci la priza casnică, în 5,4 ore (respectiv 8,3 ore), sau chiar la cea rapidă în numai 45 min.

Nimbus Halo autoexpert.ro

În trafic, o să te bucuri de lățimea de numai 0,81 m și de accelerația 0-50 km/h în 3 s. Viteza maximă: 80 km/h. Cât despre confort… Ei bine, nu lipsește nimic. Opțional pot fi comandate touchscreen și aer condiționat, iar standard primești boxe Bluetooth integrate.

Foto: nimbus.green

 

Adaugati comentariu