Noi staţii de încărcare BMW pentru maşini electrice în Băneasa Shopping City

BMW Group România instalează în parcarea subterană Băneasa Shopping City două staţii de încărcare pentru automobile electrice.

Acestea sunt de tipul Wallbox BMW i şi folosesc un conector Type 2 de curent alternativ (AC). Ambele pot asigura o putere maximă de încărcare de 11 kW. Cele două staţii sunt instalate pe culoarul dintre cele două ieşiri şi pot fi folosite non stop şi gratuit.

BMW Group România ocupă prima poziţie în piaţă atât în vânzările de autombile electrice, cât şi plug-in hybrid, deţinând aproximativ o treime din cota de piaţă. Eforturile companiei merg constant dincolo de acţiunile de vânzări, iar instalarea a două staţii de încărcare de 11 kW la cel mai important centru comercial din România, Băneasa Shopping City, este ultimul exemplu în acest sens.

„Avem un istoric foarte bun de proiecte comune cu echipa Băneasa Shopping City şi Băneasa Developments. Prima staţie instalată se dovedeşte tot mai populară, un reper pentru Nordul Bucureştiului. Vrem să construim pe baza acestui parteneriat, iar zonele comerciale sunt deosebit de interesante în acest sens. Aici clienţii staţionează pe perioade de peste o oră, este momentul perfect pentru încărcare”, explică Dana Popescu, brand manager BMW i.

Colaborarea cu Băneasa Shopping City vine după ce anul trecut, în iulie, a fost instalată o staţie de mare putere, de 50 KW curent continuu (DC). În acest an staţia a livrat peste 11 MW în peste 800 de încărcari. Aceasta reprezintă energie suficientă pentru un BMW i3 să înconjoare Pământul de aproape două ori la Ecuator şi o reducere a emisiilor de CO2 cu aproximativ 5 tone prin folosirea automobilelor electrice în locul celor convenţionale*.

Pentru staţia noastră din Băneasa Business and Technology Park, numărul de încărcari a ajuns în timpul săptămânii la o medie de 4-5 pe zi şi observăm că tendinţa este în creştere. Până acum aproximativ 5% din încărcări au fost realizate de autombile care aveau un nivel al bateriei sub 5% (din care 6 au încărcat de la un nivel de 1%). „În contextul în care automobilele electrice scad puterea de încărcare exponenţial după un nivel de 80% al bateriei, recomandarea noastră este ca utilizatorii să nu staţioneze mai mult de acest nivel, pentru a câştiga timp şi a lăsa disponibilă staţia de încărcare pentru alţi utilizatori. Acum observăm că aproximativ 3 din 4 încărcări trec de pragul de 80%”, explică Dana Popescu.

Adaugati comentariu