Noul Audi A6 Avant – mai spațios și ultra-tehnologizat

Audi A6 Avant

La o lună după ce a prezentat noul Audi A6 la Salonul Auto de la Geneva, nemții vin acum și cu A6 Avant. Mai mult spațiu și tehnologii preluate de la limuzină sunt promisiunile făcute de constructorul din Ingolstadt.

Cu o imagine dinamică și cu un caracter versatil, Audi A6 Avant vine cu linii drepte, hotărâte, cu suprafețe de mari dimensiuni, reflectând noul limbaj de design al companiei. Break-ul cu acoperiș cu linie descendentă măsoară acum 4,94 m în lungime, 1,89 m în lățime și 1,47 m în înălțime și oferă un portbagaj cu același volum ca generația anterioară, 565 de litri (1.680 de litri cu bancheta rabatată), dar cei care iau loc pe bancheta din spate vor avea mai mult spațiu la genunchi, dar și în zona coatelor.

Audi A6 Avant

Mai ușor și mai rigid ca generația anterioară, cu un șasiu din oțel și aluminiu, A6 avant primește sistemele micro-hibrid MHEV (48 V pentru motoarele V6 și 12 V pentru motoarele cu patru cilindri), care fac break-ul o mașină eficientă, cu emisii reduse, recuperând energie la frânare și stocând-o într-o baterie litiu-ion.

Rămân secrete pentru moment motorizările lui A6 Avant, dar mașina ar trebui să preia propulsoarele limuzinei. Gama include motorul de 3.0 litri TDI cu 285 CP și 620 Nm și unitatea pe benzină de 3.0 litri TFSI cu 340 CP și 500 Nm. În gamă, își va face apariția și o unitate diesel de 2.0 litri, care va dezvolta 204 CP și 400 Nm.

Audi A6 Avant

Motoarele diesel V6 sunt cuplate la o transmisie Tiptronic cu 8 rapoarte, iar unitățile 3.0 TFSI și 2.0 TDI vor primi o transmisie S Tronic cu 7 rapoarte. Toate versiunile cu motoare de 3.0 litri primesc standard tracțiune integrală quattro.

Direcția integrală (roțile spate virează până la cinci grade în direcția opusă la viteze de până la 60 km/h) și patru tipuri de suspensie (standard, sport, sport cu control al amortizoarelor și pneumatică adaptivă) îi asigură dinamismul lui A6 Avant.

Audi A6 Avant (2)

Wagon-ul german este echipat cu jante de până la 21 de inci, care asigură confort la rulare și reduc zgomotul.

La bord se regăsesc elemente preluate de la limuzină, cu un instrumentar de bord digital de 12,3 inci și display de 10,1 inci, oferite opțional, acesta din urmă redând sistemul MMI, care poate fi controlat și prin butoanele multifuncționale aflate pe volan, dar și prin control vocal. Sistemul recunoaște acum vorbirea naturală, devenind, practic, un partener de dialog.

Scaunele lui A6 Avant au fost concepute special pentru acest model și vin cu numeroase reglaje, fiind opțional dotate cu sisteme de ventilație și masaj. Sunt oferite opțional și scaune sport cu tetiere integrate.

Audi A6 Avant

Audi A6 Avant beneficiază de prezența funcțiilor de rulare autonomă incluse în Pachetul Tour, o dezvoltare a funcției de Cruise Control adaptiv și în Pachetul City, care avertizează șoferul în privința mașinilor care pot reprezenta un pericol până la viteze de 250 km/h.

Clienții pot bifa căsuța pentru un sistem de sunet ultra-performant, Bang & Olufsen Advanced Sound System, cu sunet 3D și 19 difuzoare.

Adaugati comentariu