Noul Avensis este mai eficient și mai sofisticat

Toyota plusează la capitolele spațiu, practicalitate și eficiență a consumului de combustibil, la care excela deja, și ne aduce noul Avensis, ajuns la cea de-a treia generație.

Modificările sunt vizibile de la design-ul exterior al noii generații. Acesta este mult mai elaborat și mai rafinat. În același timp, intervenții au avut loc și asupra design-ului interior, asupra calității asamblării și a materialelor folosite. Au fost îmbunătățite de asemenea izolarea fonică, nivelul vibrațiilor percepute în habitaclu, dar și duritatea sistemului de suspensie. Nu a fost neglijată nici latura dinamică a noului Avensis, iar versiunile de echipare au fost îmbunătățite pentru a oferi mai mult, la același preț.

Cea mai vândută variantă din gama de șase oferte de motorizare a lui Avensis este cea turbodiesel de 2 litri D-4D. Aceasta a primit multiple îmbunătățiri pentru a eficientiza și mai mult consumul de combustibil, dar și emisiile de dioxid de carbon. Cu cei 119 g CO2/km emiși, noul Avensis se va bucura de popularitate în special în țările care percep taxe diferite în funcție de valorile emise de automobile.  

Cu o gamă variată, compusă din două versiuni de caroserie, trei motorizări diesel și trei pe benzină, trei versiuni de transmisie și patru niveluri de echipare, noul Avensis a fost conceput special pentru pretențiile pieței europene. În segmentul D, din care face parte și Avensis, 70% din vânzări sunt reprezentate din versiuni diesel, 64% dintre modele vândute sunt achiziționate de flote, în vreme ce 50% dintre clienți optează pentru versiuni de caroserie break.  

Desenat, proiectat și construit în Europa, modelul Avensis a văzut lumina zilei la sfârșitul anului 1997 și a devenit de atunci unul dintre liderii segmentului D. Anul 2010 a consemnat 70.585 de unități vândute pentru Avensis, ceea ce a echivalat cu 5,8% din cota de piață a segmentului D.

Adaugati comentariu