Noul BMW Seria 8 Gran Coupe vine să completeze familia în care îl așteptau deja Seria 8 Coupe și Cabrio. Cel de-al treilea model al gamei afișează o personalitate proprie și promite spațiu generos pentru cei care iau loc pe bancheta din spate.
Noul BMW Seria 8 Gran Coupe este singurul model din segment derivat dintr-o mașină sport cu două uși, ceea ce îi sporește potențialul dinamic, furnizând combinația ideală între natura sportivă și confortul la rulare. Iar cifrele nu fac decât să confirme natura confortabilă a noului Gran Coupe: cu o lungime de 5.082 de milimetri (+231 mm față de versiunea Coupe), o lățime de 1.932 milimetri (+30 mm) și o înălțime de 1.407 milimetri (+61 mm), iar ampatamentul măsoară 3.023 mm (+ 201 mm).
Partea frontală este identică cu aceea pe care o știm de la Coupe, până în zona montanților față. Grila de mari dimensiuni este flancată de faruri Adaptive LED (BMW Laserlight opțional). Din profil însă, forma alungită diferențiază noul Gran Coupe de celelalte versiuni Seria 8. Aripile spate sunt mai proeminente, linia acoperișului este mai înaltă, ceea ce se traduce prin mai mult spațiu la cap, iar luneta este mai înclinată, pentru a asigura o deschidere mai largă a portbagajului de 440 de litri.
Test drive BMW M850i – Pact cu diavolul
Din spate, se remarcă stopurile LED cu dispunere orizontală, extinse mult către flancuri. Evacuarea dublă cu formă trapezoidală emană forță.
Construit dintr-un mix de materiale ușoare, Gran Coupe-ul Seria 8 primește uși, acoperiș și capotă din aluminiu, iar capacul portbagajului este din plastic. Tunelul central este construit din plastic ranforsat cu fibră de carbon. În consecință, versiunea cu patru portiere este cu doar 70 de kilograme mai grea decât modelul coupe, prezentat în urmă cu un an.
Ușile mari și ampatamentul extins asigură acces facil la interior. Cabina noului Seria 8 Gran Coupe oferă spațiu generos la cap, la umeri și la picioare pentru cei care iau loc în spate. Un acoperiș panoramic din sticlă, cu o suprafață de 1,5 m2, disponibil contra cost, produce o atmosferă luminoasă și aerisită.
Lumina ambientală este standard și vine să accentueze contururile elegante ale habitaclului. Panoul de bord este îmbrăcat în piele, iar scaunele sport multifuncționale, cu tetiere integrate sunt din piele Vernasca. Apar opțional la bord scaune noi M Sport, iar în spate, pot fi comandate locuri individuale. Între ele, își face loc un scaun care poate fi folosit pe distanțe scurte, ceea ce face noul Seria 8 Gran Coupe un automobil de 4+1 locuri.
Patru versiuni vor fi disponibile în momentul lansării:
Toate propulsoarele sunt conforme cu standardul de poluare 6d-TEMP și sunt cuplate la o transmisie automată Steptronic Sport cu opt rapoarte. Modelele primesc padele pe volan, iar 840i Gran Coupe și M850i xDrive Gran Coupe vin cu diferențial M Sport pe puntea din spate.
Specificația standard include și suspensie Adaptive M, Integral Active Steering la versiunile cu tracțiune integrală (opțional la BMW 840i Gran Coupe).
850i xDrive Gran Coupe aleargă pe jante M de 20 de inci cu pneuri mixte, în timp ce echiparea standard a celorlalte modele oferă jante de 18 inci.
Cel care va conduce noul BMW Seria 8 Gran Coupe va primi standard un Head-Up Display, sistemul Driving Assistant, Collision și Pedestrian Warning cu funcție de frânare de urgență City Braking, Lane Departure Warning și Lane Change Warning. Pe lista de opțiuni se află Active Cruise Control cu funcție Stop & Go, Driving Assistant Professional și BMW Night Vision, dar și Parking Assistant.
La bord, sistemul BMW Operating System 7.0 este redat pe un instrumentar de bord digital de 12,3 inci și pe un Control Display de 10,25 inci și poate fi controlat prin intermediul controller-ului iDrive, al butoanelor de pe volanul multifunctional, al ecranului tactil, prin comenzi vocale și prin gesturi. BMW Live Cockpit Professional este standard. BMW Intelligent Personal Assistant poate fi activat la rostirea salutului “Hey BMW”
Noul BMW Seria 8 Gran Coupe va fi prezentat săptămâna viitoare la evenimentul #NEXTGen, care va avea loc la BMW Welt din Munchen.
Pentru a putea atinge ținta propusă a unui preț sub 20.000 de euro, în ciuda asamblării în Europa, Renault Twingo…
Țiriac Collection, galeria mașinilor de excepție care îmbină valoarea istorică cu forța și dinamismul prezentului, a sărbătorit un deceniu de…
Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) previzionează că vânzările de autoturisme noi în Uniunea Europeană vor creşte anul viitor cu…
Gata! E oficial! Dacia Duster model 2024 a fost prezentată! Am văzut-o pe viu și îi dedic câteva articole. În…
Gata! E oficial! Dacia Duster model 2024 a fost prezentată! Am văzut-o pe viu și îi dedic câteva articole. În…
Gata! E oficial! Dacia Duster model 2024 a fost prezentată! Am văzut-o pe viu și îi dedic câteva articole. În…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment