Noul Ford Mustang – imagini și informații oficiale

Noul Ford Mustang autoexpert.ro

Aceasta este a șaptea generație. Noul Ford Mustang este lansat cu numele de cod S650, cu două motoate termice (la alegere), și transmisii manuală și automată. Foto: Ford

Directorul executiv Jim Farley spune că „investiția într-o altă generație de Mustang este o declarație importantă într-un moment în care mulți dintre concurenții noștri ies din sfera motoarelor cu combustie internă”.

Vor fi două motorizări, GT (V8, 5.0 l) și EcoBoost (probabil, cu același 2.3 l Turbo). GT-ul este disponibil cu o transmisie automată cu 10 trepte sau cu una manuală cu șase trepte.

Noul Ford Mustang autoexpert.ro

Pachetul Performance include jante din aliaj de 19 inchi, diferențial sport cu alunecare limitată, sistem de evacuare cu clapetă activă și frâne Brembo. Suspensia adaptivă MagneRide 3 (opțională) monitorizează parametrii de o mie de ori pe secundă și utilizează un fluid controlat electronic pentru a adapta amortizarea la condițiile de drum. Motorul V8 a primit și un nou sistem de admisie dublă a aerului și două clapete de accelerație, minimizând pierderile din admisie și permițând debite mai mari de aer.

2023 Mustang autoexpert.ro

O altă caracteristică interesantă a Performance Pack este frâna de drift electronică (standard), care arată ca o frână de mână tradițională, mecanică. Există, de asemenea, o nouă funcție Remote Rev, care îți permite să turezi mașina de de la distanță. Active Pothole Mitigation vine împreună cu pachetul Performance. Sistemul detectează gropile și ”ține roata sus” înainte să intre în ele.

Noul Ford Mustang – interiorul

La interior a apărut un instrumentar de bord digital de 12,4 inchi personalizabil, cu software de animație 3D. În loc de tonurile tradiționale de albastru și gri deschis, acesta are acum o temă cu nuanță de cupru, ca la Mustang Mach-E. Instrumentarul ”curge” spre un ecran central SYNC 4 de 13,2 inchi, îndreptat spre șofer. De pe el se poate controla aproape totul, inclusiv iluminarea ambientală. Ambele stau sub același panou de sticlă. Există mufe USB poziționate în zona plafonului, ca să nu se ”zbenguie” cablurile unei eventuale camere video când duci mașina la limită.

2023 Mustang autoexpert.ro

Standard, tapițeria este din stofă. Opțional, sunt disponibile inserții din vinil Micro Suede iar modelele Premium sunt îmbunătățite cu cusături contrastante. Variantele EcoBoost primesc piele artificială ActiveX, cu diverse nuanțe, iar modelele GT primesc inserții de piele pentru scaune. Opțional, există sistem audio Bang & Olufsen.

Design exterior

Noile faruri LED cu trei segmente dau o notă interesantă, inspirată de emblematicele stopuri triple, un pilon al designului Mustang timp de generații. Fiecare versiune Mustang are acum o parte frontală individuală. GT primește guri de admisie mai mari și mai agresive, pentru o mai bună circulație a aerului. De asemenea, sunt incluse noi fante în capotă și un splitter frontal redesenat.

Versiunea decapotabilă permite activarea capotei amovibile cu o singură atingere. Designul mai compact al plafonului ajută la maximizarea spațiului din portbagaj. Suspensia spate independentă contribuie, de asemenea, la „spațiul din portbagaj, care poate găzdui până la două genți de golf, Mustang fiind lider în segment”. Asta spun americanii.

2023 Mustang autoexpert.ro

Sunt oferite 11 culori, cu două nuanțe noi: Vapor Blue și Yellow Splash. Dungile de diferite culori vor completa imaginea. Etrierele de frână Brembo pot fi (opțional) negre, roșii sau albastre. De asemenea, sunt disponibile jante noi. Încep de la 17 inchi pe modelele de bază și ”urcă” până la 19 inchi pe GT. Pentru această variantă pot fi bifate opțional și jante de 20 de inchi. Pachetele Mustang Design Series permit personalizarea suplimentară a mașinii.

Alte informații legate de putere, preț și comenzi nu au fost încă dezvăluite.

via Ford

Adaugati comentariu