Noutăţile gamei BMW pentru martie 2011

BMW îşi va face intrarea în primăvara anului 2011 cu noi modele, dar şi cu variante noi ale celor existente. Schimbările din gama de modele BMW pun încă o dată accentul pe sporirea eficienţei şi a dinamicii.

De la 1 martie vor fi disponibile şi pe piaţa din România noile BMW Seria 1 Coupe şi Cabriolet, noi motorizări pentru BMW X3, BMW Seria 5, noul BMW 320d Touring EfficientDynamics, precum şi primul motor pe benzină de patru cilindri TwinPower Turbo – BMW X1 xDrive28i. De la aceeaşi dată vor fi disponibile şi pachetele M Sport pentru BMW X1 şi BMW X3.

Noul BMW Seria 1 Coupé şi noul BMW Seria 1 Cabriolet
Noul BMW Seria 1 Coupé şi noul BMW Seria 1 Cabriolet vor încorpora modificări alese cu grijă care vor face ca aceste modele să fie şi mai dinamice, dar şi mai eficiente. Eleronul faţă, restilizat, vine cu o premieră în ceea ce priveşte aerodinamica modelelor BMW: creează „cortine de aer” care contracarează turbulenţele din zona pasajelor roţilor, astfel reducându-se forţa de frecare cu aerul. Alte detalii noi includ farurile şi stopurile, rafinamentul deosebit al diferitelor butoane de control şi noile nuanţe coloristice pentru exterior, tapiţerie şi echiparea interioară.

Preţul de pornire pentru România este de 22 650 Euro fără TVA pentru BMW Seria 1 Coupe 118d şi 25 000 pentru BMW Seria 1 Cabriolet 118i.

Versiunea BMW 320d Touring EfficientDynamics: mai mult spaţiu, emisii CO2 reduse
La fel ca şi în cazul ediţiei BMW 320d Sedan EfficientDynamics, BMW 320d Touring EfficientDynamics reflectă poziţia de lider la nivel mondial pe care BMW o are în dezvoltarea automobilelor care combină un nivel foarte mic al emisiilor cu performanţe dinamice excepţionale. 

BMW 320d Touring EfficientDynamics are un maxim al puterii de 120 kW/163 CP, dar înregistrează un consum de combustibil de numai 4,3 litri/100 km în ciclul de testare EU (114 grame de emisii CO2 per kilometru). Propulsorul este un motor turbodiesel cu patru cilindri, echipat cu cea mai nouă generaţie de injecţie directă common-rail. Agregatul cu carter integral din aluminiu dezvoltă un cuplu maxim de 380 Nm de la 1.750 rpm.

Accelerarea acestui break cu cinci uşi se realizează, de la 0 la 100 km/h, în 8,3 secunde, iar viteza maximă atinsă este de 223 km/h. Pe lângă toate aceste date tehnice, trebuie menţionată şi capacitatea generoasă a portbagajului care poate ajunge la 1.385 litri. La fel ca pentru versiunea sedan, preţul de pornire pentru România este identic cu versiunea 320d, în acest caz este de 30750 Euro fără TVA.

Noul BMW X3: mai mare, mai dinamic, mai confortabil
Mai mult dinamism, eficienţă fără egal, îmbunătăţirea semnificativă a confortului şi un spaţiu interior extins, noul BMW X3 dovedeşte că este pregătit să continue succesul predecesorului său, din care s-au produs şi s-au vândut peste 600.000 de exemplare în întreaga lume. O dată cu startul noi gamei de modele în primăvara lui 2011, noul X3, produs la uzina BMW din Spartanburg (Carolina de Sud), va beneficia de încă două motoare cu şase cilindri. 

Noul BMW X3 xDrive30d este propulsat de un motor diesel care dezvoltă un maxim de 190 kW/258 CP şi care, asemenea celui cu patru cilindri din echiparea versiunii BMW X3 xDrive20d, este lider de segment atât în ceea ce priveşte performanţa (acceleraţia 0-100 km/h), cât şi consumul de combustibil. La fel de nou este şi BMW X3 xDrive28i, al cărui motor aspirat de 3,0 litri, cu VALVETRONIC, are aceeaşi putere maximă de 190 kW/258 CP. Preţurile pentru România sunt de 39 600 Euro fără TVA pentru BMW X3 xDrive28i şi 40 950 pentru BMW X3 xDrive30d.

Pachetul BMW M Sport pentru BMW X3 şi BMW X1. Premiră pentru motoarele BMW – X1 xDrive28i: 4 cilindri benzină şi TwinPower Turbo
Începând cu 1 martie, BMW X3 şi BMW X1 vor fi disponibile cu pachetul M Sport, dezvoltat special de BMW M GmbH pentru a oferi o experienţă şi mai intensă a condusului. Pachetul M Sport cuprinde o gamă de componente avansate pentru suspensie, aerodinamică şi interior/exterior. Acestea includ Pachetul Aerodinamic M, jantele M din aliaj uşor şi particularităţile de stilizare a interiorului concepute să maximizeze plăcerea călătoriei. Suplimentar, BMW X1 vine cu o nouă motorizare. 

Noul BMW X1 xDrive28i este primul model al mărcii echipat cu motor pe benzină cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection, un sistem de compresie bazat pe principiul twin-scroll, gestiune dublu variabilă a axului cu came VANOS şi control variabil al supapelor VALVETRONIC. Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este de 6,1 secunde (transmisie automată: 6,5 secunde), o îmbunătăţire de 0,7 secunde (transmisie automată: 0,3 secunde) faţă de modelul precedent disponibil numai cu transmisie automată.

 În acelaşi timp consumul mediu de combustibil în ciclul de testare EU a fost redus cu 16 procente, la 7,9 litri/100 km, cu un nivel al emisiilor CO2 de 183 grame per kilometru.

 Preţul de început pentru achiziţionarea acestui pachet este de 3403,23 Euro fără TVA pentru BMW X3 şi 2941,13 pentru BMW X1 (preţul variază în funcţie de varianta de motorizare).

Noi echipamente şi noi versiuni BMW Seria 5 xDrive
Diferite alte versiuni noi de modele şi particularităţi ale echipamentelor vor completa diversitatea, sentimentul avangardist şi atractivitatea gamei de produse BMW. Noile echipamente pentru dotările opţionale includ clapete pe volan, pentru schimbarea vitezelor, la modelele BMW Seria 1, BMW Head-Up Display cu capacitate full-color la BMW Seria 5 şi telefon revizuit în spate, cu funcţie WiFi hotspot, pentru BMW Seria 7. 

O nouă premieră este posibilitatea echipări BMW X6 cu o banchetă cu 3 locuri pentru locurile din spate (echipament opţional – 277,42 Euro fără TVA). Noile versiuni de modele includ variante xDrive la Seria 5, care dispun de sistemul inteligent BMW de tracţiune integrală: este vorba de 535i xDrive (225 kW/ 306 CP), cu un preţ de pornire de 47800 Euro fără TVA, şi 530 xDrive (190 kW/ 258 CP), cu un preţ de pornire de 46900 Euro fără TVA.

Adaugati comentariu