O nouă campanie cu Alex Zanardi în care apare grila noului BMW Seria 4 Coupe

Alex Zanardi

Campionul Paralimpic Alex Zanardi este protagonistul unui nou videoclip lansat de BMW: antrenamentul său sugerează că trebuie să privim schimbarea care va veni ca pe un nou început.  

„Începe o nouă călătorie și putem să îi facem față”. Dacă Alex Zanardi spune asta atunci putem avea încredere în el.

Într-un moment în care majoritatea țărilor europene se pregătesc să ridice restricțiile de carantină pregătindu-se pentru faza 2 în care încearcă să restarteze activitățile economice, BMW Italia a dorit să lanseze un mesaj avându-l în prim plan pe Alex Zanardi, care este ambasadorul BMW de ani de zile și care a devenit un brand în sine prin curajul, tenacitatea și încăpățânarea sa.

Cu această ocazie, BMW Italia a produs un film de 30 secunde care este practic un mesaj de încurajare pentru repornirea economiei Italiei, una dintre cele mai afectate țări de epidemia de coronavirus, luând ca exemplu cariera lui Zanardi, în care o schimbare, oricât de traumatică și de dificilă ar fi, poate deveni punctul de plecare într-o nouă călătorie transformând fragilitatea în forță.

Prin acest videoclip, Zanardi este practic un simbol al renașterii.

Videoclipul arată că, la 54 de ani, Alex Zanardi și-a petrecut săptămânile de izolare impuse de carantină antrenându-se în același mod în care a făcut-o câând a reușit să câștige al treilea titlu olimpic la Rio de janeiro la Jocurile Paralimpice: „Faptul că am fost nevoit să înfrunt anumite situații dificile din viața mea nu înseamnă că îmi plac aceste momente de cumpănă, dar cu siguranță, de fiecare dată când reusești să depăsești momente dificile din viață, dezvolți noi abilități”.

„După ce ai trecut peste momente dificile, aceste noi abilități te vor ajuta să depășești și alte probleme cu care te vei confrunta de-a lungul vieții: spune pilotul din Bologna care după accidentul grav din 2001 când și-a pierdut ambele picioare, s-a reinventat complet
” Pot spune că oamenii mi se par deja diferiți, că redescoperă simțul comunității, simțul prieteniei, sentimentul nevoii reciproce de a ne completa cu adevărat. Aceasta este ceea ce ne face oameni.”

BMW, care a lansat campania #InsiemePerRipartire în timpul carantinei din martie, a dorit să rezume acest mesaj cu un scurtmetraj în care Zanardi este protagonistul principal.

În videoclip apar imagini cu antrenamentul lui Zanardi, care sunt un motiv de inspirație pentru toți să nu renunțe și să încerce să pornească pe un nou drum.

Totul despre noul BMW Seria 4 2020

Iar dincolo de acest mesaj, videoclipul începe cu o istorie rapidă a grilelor radiatorului modelleor BMW de la BMW 328 până la noul BMW Seria 4 Coupe a cărui grilă apare într-un scurt instantaneu.

Și ca să parafrazăm și noi mesajul acestui videoclip, BMW vrea să sugereze că marca bavareză începe un nou drum de design cu o interpretare modernă a unei grile istorice.

 

 

Adaugati comentariu