Dacia are oficial o nouă identitate vizuală ce include un nou logo și o nouă grafie pentru denumirea mărcii.
Anunțată încă de la începutul anului, atunci când Grupul Renault a prezentat conceptul Dacia Bigster, noua identitate vizuală a mărcii de la Mioveni devine astăzi oficială.
Cea mai importantă schimbare este noul logo și grafica denumirii Dacia. Logo-ul mărci sunt literele D și C unite într-un logo minimalist. Cu aceeași grafică este scrisă acum și denumirea mărcii. Noul logo inspiră robustețe și stabilitate, spune constructorul.
Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic.
Dacia adoptă și o nouă schemă de culori, având în centru nuanța verde-kaki, pentru a evoca legătura mărcii cu natura și abilitățile modelelor pe teren off-road.
Noua identitate de marcă va fi comunicată începând cu luna iunie pe toate canalele de comunicare, iar primele mașini din gamă care vor adopta noul logo vor fi în show-room-uri în prima parte a anului 2022.
Pentru început, Dacia a publicat un clip de promovare în care apare în câteva imagini teaser și noul model Duster facelift ce va fi lansat în a doua jumătate a anului.
Via Dacia
Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…
Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…
Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…
În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…
Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…