Honda pune accent pe gama sa de crossover-uri când vine vorba de programul Rabla 2022. În showroomurile mărcii japoneze, găsim modele ca Jazz Crosstar, CR-V, dar și cea mai nouă generație a lui HR-V. Plus electrica Hondă e. Rabla 2022 – Honda. Foto: Bogdan Paraschiv, Adrian Cobzașu
Oferta Rabla 2022 – Honda
Honda Jazz Crosstar
Jazz Crosstar e varianta cu aspect robust a celui mai mic model din gama constructorului japonez. Bazat pe cea mai nouă generație a lui Jazz, Crosstar este practic primul pas în gama de crossover-uri oferite de Honda.
Noua generație Jazz a fost prezentată la Salonul auto de la Tokyo din 2020. Pentru prima dată, cel mai mic model din gama Honda este disponibil exclusiv ca hibrid, e:HEV.
➡ Accesează aici pagina lui Jazz Crosstar! 💡
Tot la Tokyo, Honda a dezvăluit și Jazz Crosstar, versiunea cu look de crossover disponibilă cu același sistem de propulsie, dar cu o gardă la sol mai mare, o grilă redesenată, tapițerie rezistentă la apă și bare pentru acoperiș integrate. Crosstar are o gardă la sol mai mare cu 30 mm decât versiunea normală a lui Jazz, ceea ce îi permite și excursii în afara drumurilor asfaltate.
➡ Bonus Rabla: 12.000 lei 💡
➡ Ecobonus hybrid: 3000 lei 💡
➡ EcoBonus CO2 sub 105 g/km 1500 lei 💡
➡ Preț final: de la 23.650 euro 💡
Pentru propulsie, Jazz Crosstar mizează pe un sistem hibrid format dintr-un propulsor termic de 1,5 litri, plus un motor electric de 109 CP. Motorul electric este alimentat exclusiv de bateria litiu-ion, în vreme ce propulsorul pe benzină este oprit. În acest mod, mașina rulează 100% electric. Mai mult, în oraș poate merge până la 80% din timp pur electric. Motorul termic dezvoltă 98 CP și pune umărul la treabă atunci când este nevoie sau încarcă bateria. Prețul de listă pentru Honda Jazz Crosstar începe de la 26.950 de euro.
Honda HR-V
Cel mai nou membru al familiei Honda este noul crossover HR-V. Ajuns la a treia generație, preia sistemul hibrid e:HEV de la Jazz și îl adaptează nevoilor unui crossover compact. E singura variantă de motorizare disponibilă pentru noua generație HR-V. Ca și la Jazz Crosstar, sistemul constă dintr-un propulsor pe benzină de 1,5 l și un motor electric. Puterea eînsă mai mare, motorul electric oferind 131 CP, iar cel termic, 107.
➡ Accesează aici pagina lui HR-V! 💡
➡ Bonus Rabla: 12.000 lei 💡
➡ Ecobonus hybrid: 3000 lei 💡
➡ Preț final: de la 30.540 euro 💡
Interiorul preia stilul inaugurat de noul Jazz, cu elemente simple și materiale de calitate. Consola centrală abordează un stil minimalist și e dominată de un display stil tabletă. Bancheta dispune de sistemul Magic Seats, care permite plierea șezutului pentru a elibera un spațiu suplimentar de încărcare.
Prețurile încep de la 33.540 de euro pentru echiparea Advance, iar modelul este eligibil pentru programul Rabla cu ecobonus.
Rabla 2022 – Honda
Honda CR-V
Noua generație Honda CR-V este deja bine cunoscută publicului, debutând încă din 2018. Modelul a adus sistemul hibrid clasic în segmentul SUV-urilor Honda, dovedindu-se a fi un succes. Folosind două motoare electrice și un propulsor termic pe benzină, de 2,0 litri, Honda CR-V Hybrid dispune de un total de 184 CP și 315 Nm.
➡ Accesează aici pagina lui CR-V! 💡
➡ Bonus Rabla: 12.000 lei 💡
➡ Ecobonus hybrid: 3000 lei 💡
➡ Preț final: de la 34.000 euro 💡
Motorul termic oferă 145 CP și poate interveni în sistemul de propulsie sau poate fi folosit doar ca generator pentru încărcarea bateriei. Puterea este suficientă pentru a imprima SUV-ului o viteză de 180 km/h și o accelerație 0–100 km/h în 9,2 s pentru versiunea 4WD (8,0 pentru varianta cu tracțiune față). Consumul oficial mixt comunicat de Honda pentru CR-V este de 6,6 l/100 km.
SUV-ul Honda CR-V Hybrid pornește de la 37.000 de euro și poate fi achiziționat prin intermediul programului Rabla 2022.
Honda e
Primul model electric din istoria mărcii japoneze și-a câștigat deja o reputație aparte. Deși nu impresionează ca autonomie, Honda e are extrem de multe atuuri pentru utilizarea urbană. Mai mult, oferă un design retro-modern aparte, unic în clasa mașinilor electrice de oraș, design care a atras deja numeroși fani spre marca din Japonia. Cu o parte frontală rectangulară dominată de blocuri optice rotunde full-LED, ce înglobează inclusiv semnalizările, Honda e seamănă cu un roboțel motorizat. Inspirația generală pentru designul electricului este dată de un model clasic din istoria mărcii, Civicul din 1972.
Însă restul e modern. De la mânerele escamotabile, care ies din portieră la apăsarea butonului de pe telecomandă sau la apropierea de mașină, la stopurile LED și mai ales la interiorul care este o vitrină a tehnologiilor de ultimă oră.
➡ Accesează aici pagina Hondei e! 💡
La interior, ești întâmpinat de nu mai puțin de șase ecrane digitale, două dintre ele ținând loc de oglinzi retrovizoare. Pentru că Honda e folosește camere video în locul clasicelor oglinzi, iar sistemul este perfect implementat. În ceea ce privește sistemul de propulsie electric, Honda e are un motor electric de 154 CP amplasat pe puntea din spate. Pentru alimentare e utilizată o baterie de 35,5 kWh. Motorul electric oferă un cuplu de 315 Nm.
➡ Bonus Rabla: 6000 lei 💡
➡ Bonus Rabla Plus: 51.000 lei 💡
➡ Preț final: de la 28.500 euro 💡
Honda e este disponibilă prin programul Rabla Plus, cu prețul de listă de 39.980 de euro (TVA inclusă). După aplicarea bonusurilor, prețul Hondei e în echipare Advance este de 28.500 de euro.