Oficial: Noul Audi A7 Sportback, coupe cu 4 uși și tehnică de la A8

Noul Audi A7 Sportback a fost dezvăluit oficial. A doua generație a coupe-ului cu patru portiere preia platforma tehnică a viitorului A6 și tehnologiile navei-amiral A8: sistem microhibrid și arhitectură electrică de 48 volți, direcție integrală și funcții de conducere autonomă.

Inspirat stilistic de seria de concepte Prologue, Audi A7 Sportback are o grilă frontală single-frame mai lată, dar mai plată decât cea a noului A8. Comparativ cu predecesorul său, umerii laterali sunt, de asemenea, mai largi, delimitați de muchii mai ascuțite. Rivalul direct al lui Mercedes CLS și BMW Seria 6 Gran Coupe afișează și blocuri optice cu design unic în gama Audi: 12 benzi de lumini diurne LED sunt plasate vertical, perfect simetric, în faruri, în timp ce tehnologia full-LED Audi HD Matrix și lumina laser sunt disponibile opțional.

Deși platforma tehnică este complet nouă (arhitectura modulară MLB Evo, partajată cu A8 și viitoarea generație A6 – n.r.), dimensiunile caroseriei nu s-au schimbat: noul A7 are o lungime de 4,97 metri, o lățime de 1,91 metri și o înălțime 1,42 metri. Ampatamentul măsoară 2,93 metri. Roțile disponibile pot avea un diametru de până la 21 de inch. Partea din spate este ușor retrasă, stopurile cu cele 13 segmente LED integrate conectate printr-o bandă luminoasă, în stilul celei de la noul Bugatti Chiron. Eleronul spate escamotabil se ridică peste 120 km / h. Farurile și luminile din spate prezintă o coregrafie inedită atunci când deschideți și închideți mașina.

audi-a7 (6)

A7 se inspiră din punct de vedere al conceptului de operare de la A8. Un display de 10,1 inch este integrat în consola centrală. Funcțiile esențiale sunt controlate prin intermediul interfeței MMI Touch Response: două ecrane tactile înlocuiesc comutatorul rotativ anterior, simulând butoane și comutatoare virtuale. Afișajul superior pentru infotainment completează un afișaj de 8,6 inci situat dedesubt și dedicat climatizării, funcțiilor de confort și introducerii de text. Pentru o taxă suplimentară, se oferă un display de 12,3 inch în locul ceasurilor de bord clasice, plus un head-up display full-color care proiectează informații în câmpul vizual al șoferului.

Sistemele de siguranță și conectivitate provin de la A8, inclusiv funcțiile car-to-X, cu care modelele Audi se pot informa reciproc despre pericole și semne de circulație. Este anunțat, de asemenea, un sistem de parcare autonomă pentru 2018. Audi va oferi trei pachete de asistență: parcare, oraș și tur. Cei care vor comanda toate cele trei pachete vor primi 39 de sisteme de asistență pentru șofer, care oferă informații preluate de cinci camere și senzori radar, 12 senzori cu ultrasunete și un scaner laser. Informațiile sunt colectate în unitatea centrală de asistență a șoferului (zFAS).

audi-a7 (11)

Direcție integrală și diferențial sportiv
Odată cu trecerea la platforma modulară MLB Evo, A7 primește opțiunile de suspensie pneumatică și de direcție integrală, sistem ce poate varia inclusiv raportul de demultiplicare al asistării electrice a direcției – în plus, la viteză redusă, roțile din spate pot vira cu până la 5 grade. Această funcție crește agilitatea și reduce raza de bracaj cu 1,1 metri. De la 60 km / h, roțile din spate virează în aceeași direcție cu cele din față și astfel îmbunătățesc stabilitatea la schimbarea benzilor pe autostradă, spre exemplu. Pentru o taxă suplimentară, un diferențial sportiv distribuie în mod activ puterea între roțile din spate.

La debut, noul Audi A7 va fi disponibil cu un turbo V6 de 3.0 litri, cu injecție directă de benzină, 340 CP și 500 Nm. Tracțiunea integrală este standard, alături de o transmisie automată cu șapte trepte și ambreiaj dublu. În 5,3 secunde, modelul A7 55 TFSI accelerează de la zero la 100 km / h, viteza maximă fiind limitată electronic la 250 km / h. Motorul V6 este combinat cu un sistem electric de 48 de volți, care ajută Audi A7 să ruleze cu motorul oprit între 55 și 160 km / h (funcție „Sailing“). Funcția start/stop poate opri motorul până la 22 km / h și poate îl poate reporni într-un timp foarte scurt. Tehnologia Mildhybrid reduce consumul mediu cu până la 0,7 litri / 100 km. Conform ciclului NEDC, A7 consumă 6,8 litri / 100 km, ceea ce corespunde unui nivel bun de emisii: 154 g CO2 / km.

audi-a7 (10)

Adaugati comentariu