OFICIAL: Totul despre VW Golf facelift

VW Golf facelift a fost dezvăluit oficial. În prim plan, un nou motor TSI de 1,5 litri și un sistem multimedia de ultimă generație, controlat prin atingere, voce sau chiar gesturi. În showroom-uri, din 2017.

Cele mai importante modificări au fost operate la interior, acolo unde și-a făcut apariția sistemul Discover Pro (opțiune) cu touchscreen de 9,2 inch, montat pe consola centrală. Noul sistem multimedia va putea fi controlat și prin gesturi, funcție unică în segmentul compact. Standard se oferă un touchscreen cu diagonala de 6,5 inch. De asemenea noi vor fi cadranele de bord digitale Active Info Display (opțiune) cu diagonala de 12,3 inch.

vw-golf-facelift (15)

La nivel estetic, VW Golf facelift a primit noi faruri LED, noi prize de aerisire cu contur cromat, stopuri LED reconfigurate și evacuări integrate în bara spate. Farurile full LED adaptive înlocuiesc blocurile optice cu xenon și vor fi oferite în premieră, opțional, pentru întreaga gamă Golf.

Cea mai mare noutate, la capitolul motorizări, este reprezentată de înlocuirea unității 1.4 TSI cu un nou turbo de 1,5 litri, cu patru cilindri și 150 CP. Acesta dispune de tehnologia dezactivării parțiale cilindrilor (Active Cylinder Management). Consumul mediu este estimat la numai 4.9 l/100 km, cu 1 l mai puțin decât la vechiul 1.4 TSI. VW va oferi și o versiune Bluemotion, cu 130 CP și un consum de 4,6 l/100 km. Golf GTI a primit, de asemenea, un plus de putere: 230 CP pentru modelul standard și 245 CP pentru varianta Performance. Cutia DSG cu șase trepte a fost înlocuită cu cea de generație mai nouă, cu șapte trepte.

Pe frontul diesel, Volkswagen Golf 7 facelift va miza pe motoarele de 1,6 litri și 2 litri, cu puteri cuprinse între 105 și 190 CP. Pentru emisii mai reduse, VW va echipa toate variantele diesel cu ultima generație de filtre de particule cu AdBlue. Ultimul, însă nu și cel din urmă, modelul electric e-Golf a primit noi baterii de ultimă generație, care îi asigură o autonomie de peste 300 km, dublă față de cea oferită în prezent.

Odată cu operațiunea de restilizare, VW Golf intră în era conducerii semi-autonome, lista de sisteme de asistență ultra-moderne îmbogățindu-se cu funcții (Trafic Jam Assist, Emergency Braking, Active Cruise Control) care îi permit noului Golf să frâneze automat și păstreze în permanență nu doar viteza sau distanța față de mașina din față, ci și banda de rulare (cu intervenții active asupra direcției), totul fără niciun fel de input din partea șoferului.

vw-golf-facelift (19)

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Finaliste Car of the Yeari AutoExpert

Car Of The Year 2025

După acceptarea intrării României în elita presei auto europene – juriul Car Of The Year (detalii aici https://www.caroftheyear.org/jury.php ) – am participat

Scroll to Top