Paris 2018 – Toyota Corolla hatchback și Touring Sports vin cu un singur motor convențional

Toyota Corolla (5)

Toyota Corolla hatchback și Touring Sports au fost prezentate la Paris cu design mai dinamic și mai rafinat și cu personalitate versatilă, tipică modelului. Surprinzător, o singură versiune cu motor convențional a rămas în gamă.

Toyota Corolla Touring Sports a fost desenată în Europa, la noul centru de design de la Zaventem și este, pentru prima oară, un model independent, total diferit de hatchback, venind cu o lungime cu 58 mm mai mare față de a modelului pe care îl înlocuiește. Mașina primește și un ampatament cu 100 mm mai mare, ajungând acum la 2.700 mm, pentru a oferi un spațiu mai generos pasagerilor care iau loc pe banchetă.

Toyota Corolla (8)

Cu liniile dinamice, dar hotărâte, care o fac să arate ca un shooting brake, Corolla Touring Sports este robustă și are o atitudine sigură pe sine.

Mașina va fi disponibilă cu jante cu 5 tipuri de design, cu dimensiuni de 17 și 18 inci. Unsprezece culori se regăsesc în gamă, patru dintre acestea fiind noi: Oxide Bronze Metallic, Emotional Red 2, Precious Silver și Phantom Brown. O opțiune unică în segment este posibilitate de a comanda modelul cu o caroserie în două tonuri.

Toyota Corolla (9)

Hatchback-ul Corolla primește și el un look mai dinamic și mai îndrăzneț. Lungimea modelului a crescut cu 40 mm, iar înălțimea a fost redusă cu 25 mm, ceea ce îi asigură imaginea atletică. Jantele ca ale versiunii Touring Sports și liniile curbate sunt o garanție a imaginii atrăgătoare a noului hatchback. Paleta de culori este aceeași ca a versiunii break.

Modelele primesc un interior cu un concept nou, modern și cu materiale și texture noi, menite să ridice standardul calității. Cu un instrumentar de bord cu 24 mm mai îngust, consola centrală câștigă spațiu și devine cu 42 mm mai lată și cu 22 mm mai înaltă. Scaunele noi asigură o poziție mai bună la condus și reduc senzația de oboseală pe durata călătoriilor lungi.

Toyota Corolla (3)

Un ecran nou de 8 inci și un head-up display color de 10 inci, o frână de parcare electronică, posibilitatea de încărcare wireless a telefonului, ca parte a sistemului HMI (Human Machine Interface) fac viața la bord mai ușoară.

Și bancheta spate a primit un șezut nou și posibilitatea de rabatare cu ajutorul unei manete, pentru a crea o suprafață de încărcare plană. Acest capitol reprezintă o bilă albă în contul versiunii Touring Sports, care oferă un portbagaj cu un volum de 598 de litri. Ușa portbagajului poate fi acționată la tracerea piciorului pe sub bara spate, datorită unui sensor. Gura de încărcare a fost mărită cu 10 mm.

Toyota Corolla (6)

Toyota Corolla primeșteun motor nou de 2.0 litri, ca parte a unui sistem de propulsie hibrid, care oferă 180 de cai putere și 192 Nm. Tot hibridă este și versiunea cu motor de 1.8 litri și 122 de cai putere și 142 Nm. Singura versiune cu propulsie convențională este cea pusă în mișcare de un motor turbo de 1.2 litri cu 116 cai putere.

Un mod Sport, o transmisie Sequential Shiftmatic cu șase rapoarte și padele pe coloana de direcție asigură o experiență incitantă la volan. Viteza maximă în modul electric este de 115 km/h.

Toyota Corolla (12)

Corolla este construită acum pe platforma TNGA (Toyota New Global Architecture) în versiune GA-C, care îi aduce un centru de greutate mai coborât cu 10 mm, o suspensie spate multi-link oferită standard și o caroserie cu 60% mai rigidă pentru o manevrabilitate superioară, fără a compromite confortul. În premieră, Corolla este disponibilă cu AVS (Adaptive Variable Suspension), care poate fi controlată prin intermediul sistemul Drive Mode Select, în funcție de modul ales (ECO, NORMAL, SPORT S, SPORT S+ sau CUSTOM).

Adaugati comentariu