Pasiunea întâlneşte eficienţa

Noul SLK, unul dintre cele mai incitante şi avansate automobile sport a ajuns la cea de-a treia generaţie. Noul roadster ridică plăcerea conducerii la un alt nivel.

Acesta combină confortul cu sportivitatea, designul sport impresionant cu funcţionalitatea în uzul zilnic, performanţa de top cu grija exemplară faţă de mediu. 

Mai mult, SLK se mândreşte cu prezentarea în premieră mondială a plafonului panoramic vario cu funcţia MAGIC SKY CONTROL, care îşi schimbă luminozitatea la simpla apăsare a unui buton. Eficienţa remarcabilă şi flerul sportiv sunt eticheta motoarelor puternice de patru şi şase cilindri prevăzute cu funcţia standard ECO start/stop. 

Cu nivelele remarcabile de performanţă, noile modele SLK sunt cu 25 de procente mai economice decât predecesorii lor. Un set unic de echipamente de siguranţă conferă noului SLK un statut emblematic în segmentul său, iar gama bogată de inovaţii tehnologice reprezintă, de asemenea, un punct de referinţă în clasa sa. 

“Noul SLK ia rolul unui model demn de urmat”, declară Dr Dieter Zetsche, Preşedintele Daimler AG şi Directorul Diviziei Mercedes-Benz Cars. ”Sunt convins că prin designul atractiv, interiorul de înaltă calitate şi eficienţa în consumul de combustibil, noul SLK va continua să ofere un grad ridicat de atractivitate în viitor, consolidându-şi statutul de roadster emblematic.”

Având cele mai compacte dimensiuni din clasa sa, noul SLK are un interior extrem de spaţios. Pentru a obţine acest lucru, designerii au dezvoltat funcţii ce oferă şoferului şi pasagerului calitate de neegalat şi precizie avansată. Interiorul este caracterizat prin sportivitate stilată şi materiale autentice de înaltă calitate ce au fost prelucrate cu precizie maximă. 

Chiar şi în cazul versiunii de bază, consola centrală cât şi alte părţi sunt alcătuite din aluminiu lucios. Lemnul poate fi selectat opţional dintre nuc maron închis lucios sau frasin negru lucios. Patru orificii rotunde integrate în bord accentuează apartenenţa modelului la familia sport Mercedes-Benz, forma acestora fiind asemănătoare cu cea a orificiilor prezente la SLS.

Cadranele rotunde ale planşei de bord încadrează display-ul pe care este afişată informaţia generată de computerul online. Display-ul color pentru funcţiile de comunicare şi divertisment este poziţionat în centrul bordului şi poate fi uşor vizualizat atât de către şofer, cât şi de către pasager. La partea central-superioară a bordului, se află un ceas analogic – un detaliu aparte care subliniează subtil caracterul stilat al roadsterului. 

Alte echipamente de înaltă calitate includ un volan sport multifuncţional cu partea inferioară aplatizată , tapiţerie de piele cu capacitatea de a reflecta lumina solară şi astfel cu o rezistenţă mărită în timp, lumină ambientală şi sistem inovativ AIRSCARF pentru încălzirea gâtului, prezent şi la predecesorul său.

Spirit şi eficienţă
Iniţial, odată cu lansarea pe piaţă, vor fi disponibile trei modele SLK, toate trei beneficiind de noi motorizări cu injecţie directă. Motorizările în patru cilindri ale SLK 200 BlueEfficiency şi ale SLK 250 BlueEFFICIENCY dezvoltă 135 de kW (184 de cai putere), respectiv 150 kW (204 cai putere) dintr-o capacitate cilindrică de 1.796 centimetri cubi. Modelul SLK 200 BlueEFFICIENCY este cel mai economic roadster din segmentul căruia îi aparţine. 

Beneficiind de transmisia îmbunătăţită cu şapte raporturi 7G-TRONIC PLUS, acesta consumă numai 6.1 litri de combustibil premium (NEDC, combinat) la o sută de kilometri (ceea ce ar corespunde unei cantităţi de 142 de grame de CO2 per kilometru). Acest model economic ajunge de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 7.0 secunde şi atinge viteza maximă la 237 km/h (240 km/h pentru modelele cu transmisie manuală). 

Modelul SLK 250 BlueEFFICIENCY are ca dotări standard transmisia automată 7GTRONIC PLUS şi consumă numai 6.2 litri (NEDC, combinat)  la 100 de kilometri (144 de grame de CO2  per kilometru). Din repaus acesta ajunge la 100 de km/h în 6.6 secunde, şi poate atinge  viteza maximă de 243 km/h. 
 
Doritorii îşi pot extinde chiar şi mai mult gama de sisteme de asistare pentru noul SLK:

-Sistemul Intelligent Light oferă cinci funcţii de iluminare (funcţia cornering light, modul country, modul autostradă, funcţia iluminare activă şi lămpile de ceaţă îmbunătăţite), activate în funcţiile de condiţiile de conducere. 

-Speed Limit Assist are capacitatea să depisteze semnele de reducere a vitezei prin intermediul unei camere situate în interiorul parbrizului şi să afişeze limita respectivă de viteză pe un ecran din cadrul planşei de instrumente. 

Pentru a marca lansarea noului SLK, Mercedes-Benz oferă un model special „Ediţie 1”, cu finisajul special de vopsea SHAPE de nuanţă gri metalizat. „Ediţia 1” beneficiază de o echipare extinsă iar specificaţia standard cuprinde sistemul vario-roof panoramic, pachetul Dynamic Handling, pachetul de caroserie AMG, piele designo nappa în două tonuri cu cusătură contrastantă,  AIRSCARF, lumină ambientală şi altele. Costurile suplimentare se situează între 8490 şi 8990 euro, în funcţie de modelul de bază. 

Noul SLK este disponibil în România de la sfârşitul lunii martie 2011. 

Preţurile, fără TVA, sunt după cum urmează: 
SLK 200 BlueEFFICIENCY: 32.500 euro,  
SLK 250 BlueEFFICIENCY: 35.150 euro,
SLK 350 BlueEFFICIENCY: 43.950 euro.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top