Pirelli își spune povestea într-un roman grafic digital, în cinci episoade

Povestea Pirelli și a celor 147 de ani de activitate caracterizată prin tehnologie și inovație, în termeni de produse, cultură corporativă și comunicare, este relatată într-un roman grafic digital.
Pirelli

Cele cinci episoade ale „Pirelli an Italian in the world” reprezintă un “profil de companie” 4.0, pe care Pirelli îl va prezenta pe o platformă dedicată, pe site-ul www.pirelli.com

Formatul folosește stiluri și tehnici care includ ilustrații, imagini de arhivă și design grafic animat, oferindu-le spectatorilor posibilitatea de a accesa conținut suplimentar în timpul vizionării: Vezi aici

Proiectul, conceput pentru a aduce la cunoștința publicului cele mai importante etape ale istoriei Pirelli, se sprijină pe materialele din arhivele Fondazione Pirelli, bazându-se în același timp pe reconstituiri istorice din cartea „Pirelli. Inovație și pasiune”, a profesorului Carlo Bellavite Pellegrini, publicată de Il Mulino. În aproximativ douăzeci de minute, cele cinci episoade – însoțite de muzică și ilustrații special produse – spun povestea din 1872, anul înființării sale în Milano, ca „G.B. Pirelli & C.”, și până astăzi.

O poveste a celor 147 de ani, compusă din oameni, tehnologie și un spirit de pionierat recunoscut în întreaga lume, o tradiție istorică importantă și o cultură corporativă care reunește industria și umanitatea. Aceste elemente au făcut din Pirelli un adevărat simbol al modernizării țării, caracterizat prin valorile solidarității sociale și ale credinței în progres.

În primul episod, The Future’s Rubber, Giovanni Battista Pirelli, fondatorul companiei, privește pe fereastra din fabrica din Sevesetto și se întreabă ce conduce o mulțime la rebeliune, în mai 1898, în vreme ce un grup furios se deplasează pe străzile din Milano. Aceste gânduri și reflecții inspiră istoria companiei, iar în cel de-al doilea episod, desfășurat în anii 1930, îl vedem pe fiul său, Alberto, moștenind averea antreprenorială și culturală a tatălui său. Alberto Pirelli, în A Brand is Born, conduce compania Pirelli spre producția de anvelope și face primii pași spre internaționalizare. Pirelli continuă să crească până la mijlocul secolului al XX – lea (1932-1967), când trebuie să găsească noi forme de comunicare. Are nevoie de un limbaj direct, care să fie imediat recunoscut; acesta se relevă în Rubber goes pop – titlul celui de-al treilea episod, odată cu prima ediție a Calendarului Pirelli, în 1963, și lansarea de produse inovatoare care au revoluționat mobilitatea: Cinturato. 

În episodul From the Road to the Information Highway, pe măsură ce Pirelli traversează pragul noului mileniu, se lovește de provocările tehnologice, care duc la o strategie de grup reînnoită si la lansarea de produse de înaltă calitate: linia P Zero. The Journey Continues este ultimul episod, care prezintă compania în perioada 2000 – prezent, timp în care dezvoltarea sa este dictată de o serie de reorganizări, odată cu noul acționariat, de accentul pus pe consumatori, progresul tehnologic continuu și un brand tot mai puternic.

Cinci episoade, prezentate într-un limbaj inovator, în care este descrisă creșterea industrială a companiei Pirelli, strâns legată de structura economiei și a societății, anii provocatori, schimbările și obiectivele obținute.

Realizat de Pirelli, fără a pierde din vedere pasiunea și ambiția fondatorului său

Adaugati comentariu