Echipa BCR Leasing a aliniat la start trei din cele patru echipaje, Vali Porcişteanu/ Dan Dobre fiind absenţi la această etapă. La final de raliu, BCR Leasing Rally Team a înregistrat două locuri 2 la clase, prin Edwin Keleti şi Botond Csomortani la clasa 3, care au reuşit să înregistreze şi cei mai buni timpi la clasă pe patru din cele zece probe speciale ale raliului, şi respectiv, prin Alexandru Filip şi Bogdan Iancu la categoria 2WD şi la clasa 5.
Din păcate, reprezentanţii echipei în Cupa Dacia, Octavian Tîrnovean şi Alexandru Popidan, au fost nevoiţi să abandoneze după o ieşire în decor pe parcursul probei speciale cu numărul patru.
În clasamentul pe echipe, BCR Leasing Rally Team s-a situat pe locul al treilea, după decizia juriului de concurs privind excluderea ESD Rally Team de la raliul Deltei.
Edwin Keleti s-a declarat mulţumit de rezultat: “Un rezultat foarte bun în cel mai bine organizat raliu din România! Un traseu extrem de complex şi de mare viteză, dublat de implicarea de excepţie a autorităţilor locale şi a echipei organizatorice au făcut ca raliul să fie unul foarte interesant. Lupta pe probe a fost aprigă, iar noi am avut un ritm excelent, care ne-a permis să ameninţăm constant prima poziţie a clasei 3. Pe final am terminat pe locul 2 al clasei şi pe 3 la general, ceea ce reprezintă un rezultat foarte bun pentru noi. Maşina pregătită de Colina Motorsport a funcţionat perfect, iar anvelopele Pirelli au fost un sprijin important în ecuaţia rezultatului. Mulţumim partenerilor noştri pentru susşinere! Sperăm să revenim şi la anul la Tulcea şi să fim primiţi la fel de bine!“
Alex Filip – “Sunt foarte încântat de faptul că Raliul Dunării a revenit în CNR, după 20 de ani, sub titulatura de Detla Rally. Cu riscul de a mă repeta, trebuie să felicit echipa de organizare pentru cel mai frumos şi reuşit raliu din acest an. Din punct de vedere sportiv, se pare că nu am fost în forma necesară, astfel încât nu am putut să punem în aplicare strategia propusă. Am fost mult prea lenţi pe prima probă specială a cursei, iar diferenţa de timp s-a dovedit a fi insurmontabilă faţă de poziţia întâi a podiumului clasei 5 şi a clasamentului 2WD. Îmi pare rău pentru incidentul suferit de adversarul nostru Bogdan Barbu, dar şi pentru abandonul violent suferit de Sorin Badea. Punctele câştigate la Tulcea ne menţin în poziţia de lideri ai categoriei 2WD şi deja ne pregătim pentru Raliul Clujului. Mulţumim echipei şi partenerilor nostri pentru susţinere, dar şi publicului prezent pe probele speciale”
După accidentul din PS 4, Octavian Tîrnovean şi Alexandru Popidan au fost nevoiţi să abandoneze: „Din păcate, pentru noi raliul s-a încheiat prematur, în prima zi de raliu, după o problemă tehnică apărută în start pe PS2, din cauza căreia am pierdut timp pe această probă. În service, băieţii au remediat problema şi am pornit spre bucla 2 hotărâţi să recuperăm timpul pierdut, am bătut PS3 dar pe PS4, după un palier de viteză care se termina într-un <<stânga 3-2 varsă>>, a reapărut aceeaşi problemă tehnică, dar pe partea stângă de această dată, ceea ce a condus la o ieşire violentă în decor. Ne pare extrem de rău că nu am reuşit să terminăm această etapă deosebită, dar din fericire noi suntem ok şi ne dorim să luăm startul la următorul raliu – Raliul Clujului. Dorim să mulţumim tuturor celor care ne susţin, mai ales echipei BCR Leasing, dar şi echipei de asistenţă Colina Motorsport.”
Deşi nu a concurat la Raliul Deltei, Vali Porcişteanu nu a putut sta departe de co-echipierii săi şi a fost prezent la Tulcea pentru a susţine echipa: „Am fost alături de colegii mei la acest raliu deosebit, la care m-am simţit foarte bine, şi mă bucur că România a mai dobândit o etapă reper pentru campionatul naţional”.