Premiul European pentru Satisfactia Clientului pentru Toyota Pitești

Toyota Pitesti s-a numarat printre cei 42 de retaileri din 32 de tari care au primit cea mai inalta distinctie la Toyota: “Ichiban” – Premiul European pentru Satisfactia Clientului – in cadrul unei ceremonii desfasurate la National Assembly Building din Budapesta.

Toyota Pitesti a fost recompensata pentru performantele exceptionale obtinute in cadrul programului Satisfactia Clientului, atat in zona de vanzari cat si in cea de post-vanzari . Premiul a fost decernat Domnului Gheorghe Antonescu,  Director General Toyota Pitesti, de catre Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor Europe. 

Printr-o monitorizare continua a  performantei, monitorizare inclusa in procesele standardizate ale companiei, aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluati, iar 42 dintre ei au fost selectati, pe baza unui set de criterii . Acestia au primit distinctia recunoasterii la nivel european din partea Toyota Motor Europe.  

“Datoria noastra este sa depasim asteptarile clientilor nostri prin intermediul produselor si serviciilor pe care le oferim, in fiecare locatie ce poarta semnatura Toyota. Alegerea de a achizitiona o Toyota apartine fiecarui client in parte, misiunea noastra este sa ne asiguram ca acesta este multumit de alegerea pe care a facut-o! ” a spus Didier Leroy in cadrul ceremoniei.

“Suntem deosebit de onorati de faptul ca un partener al Toyota Romania a obtinut si anul acesta  premiul Ichiban. Aceasta distinctie este confirmarea eforturilor intregii retele Toyota, indreptate spre obtinerea satisfactiei depline a clientilor nostri”, a declarat Camelia Strete, Senior Training & Customer Satisfaction Manager.

Adaugati comentariu