Oferta Suzuki

Preţ record pentru McLaren-ul lui Mr. Bean

Rowan Atkinson, intepretul celebrului personaj Mr. Bean, şi-a vândut cel puţin la fel de celebrul McLaren F1 purpuriu cu un preţ record.

Simpaticul actor britanic a primit nu mai puţin de 8 milioane de lire sterline, echivalentul a aproximativ 12 milioane de dolari. Am spune că nu e deloc rău, având în vedere că în “ţinerete”, supercarul care împlinise recent 17 ani şi 41.000 mile a costat doar 540.000 lire şi, în plus, a trecut prin două accidente nu tocmai de neglijat.

Automobilul, exemplarul cu numărul 64 din seria de numai 107 produse şi unul dintre puţinele exemplare McLaren F1 înmatriculate în Anglia, a fost grav avariat în urma unui accident produs în august 2011, pe autostrada A605 din Peterborough. Actorul britanic a pierdut controlul volanului pe o porţiune de carosabil umed şi s-a oprit într-un parapet de pe marginea drumului. Maşina a ars parţial, dar Atkinson s-a ales, din fericire, doar cu câteva răni superficiale şi un umăr dislocat.

Nu era pentru prima dată când Mr. Bean îşi avariază McLaren-ul de 636 CP. Primul incident, este adevărat, mult mai minor, a avut loc în 1999, atunci când artistul a intrat într-o coliziune frontală cu un Austin Metro.

mclaren

Reparaţia estimată la 910.000 de lire sterline sau aproximativ 1.06 milioane de euro, a durat mai bine de un an, operaţiunile de restaurare fiind realizate chiar de experţii companiei McLaren, la sediul central din Woking. Mecanicii au avut nevoie de patru săptămâni doar pentru a evalua daunele şi costurile necesare refacerii exoticului F1.

Ajuns din nou la volanul maşinii sale mult iubite, simpaticul şi norocosul Rowan Atkinson a declarat că experienţa este comparabilă cu “senzaţia placută pe care o ai doar atunci când te îmbraci cu puloverul preferat.” Acum, Mr. Bean se consolează în compania unui alt supercar, de data aceasta de sorginte germană: Mercedes-Benz SLS AMG.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai Group, estimează că popularitatea SUV-urilor va ajunge

Scroll to Top