Primele semne ale crizei din industria auto: înmatriculările au scăzut dramatic în Franța și Italia

Ianuarie – februarie, piața auto română: evoluție contradictorie

Înmatriculările auto au scăzut dramatic în luna martie 2020, prima lună în care pandemia de coronavirus SARS-CoV-2 a paralizat complet Europa.

În luna martie 2020, înmatriculările de mașini noi pe piața din Franța au scăzut cu 72%. Reamintim că showroom-urile auto au fost închise începând cu 16 martie, astfel că francezii au înmatriculat 63.000 de automobile, cu 72% mai puțin față de luna martie 2019.

Marca care a înregistrat cea mai mică scădere este brandul DS Automobiles (-38%), urmată de Kia (-53%), Toyota (-58%), Hyundai (-58%). Cea mai mare scădere a fost înregistrată de marca Opel pe piața din Franța (-89%).

Dacia, o marcă populară în Franța, a înmatriculat doar 3.100 de exemplare. (-80%).

Pe piața din Italia, o țară lovită puternic de efectele pandemiei, piața auto scăzut și mai puternic. Înmatriculările din luna martie au scăzut cu 85%. În partea de nord a Italiei au fost impuse restricții severe de circulație încă din 8 martie, extinse apoi la nivel național pe 10 martie.

În acest context, în Italia au fost înmatriculate doar 28.326 de automobile noi, în scădere cu 85% față de luna martie 2019.

În luna martie 2020, Fiat a înmatriculat doar 2.800 de exemplare (-91%), iar Dacia doar 1.215 unități (-85%).

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 AutoExpert

Primul test cu Alfa Romeo Ibrida Q4

Săptămâna trecută îți scriam aici detaliile legate de Alfa Romeo Ibrida Q4. Între timp, am fost prezent la testele internaționale și am

Scroll to Top