Primus Auto revoluționează piața serviciilor auto cu Volvo Retail Experience și Volvo Personal Service

 

 Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din România, inaugurează un concept de showroom & service revoluționar în urma unei investiții de peste 1.000.000 euro. Ideea noului spațiu se bazează pe două concepte inovatoare, Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE).

Volvo Personal Service și Volvo Retail Experience se înscriu în misiunea brandului de a face viața clienților mai simplă și mai sigură și, totodată, de a inova constant. Transparența, încrederea și respectul pentru timpul clientului sunt atributele care stau la baza celor doua concepte, eliminând unele dintre barierele percepute în relația dealer-client.

Potrivit celui mai recent studiu întreprins de producătorul suedez pe un eșantion de 1 milion de clienți, relația, timpul și soluționarea problemei sunt principalii factori care influentează nivelul de satisfacție. În acest context, Volvo Cars vine cu o abordare inovatoare și eficientă în materie de service auto și aduce un plus de valoare la nivel de experiență și satisfacție pentru clienții Volvo. Odată ajuns la showroom, clientul se bucură de o experiență completă, sub două concepte unice – Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE).

Întreținerea mașinii devine mai simplă cu Volvo Personal Service

Pentru eficientizarea timpului, fiecărui client îi este alocată o echipă de service, majoritatea lucrărilor de mentenanță fiind gata în doar o oră. Echipa dedicată preia responsabilitatea întregului proces de service, de la recepția mașinii până la înmânarea cheilor odată ce sunt finalizate lucrările de service.

Pe durata reparațiilor, clientul se poate relaxa în showroom, într-un spațiu primitor și confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitând astfel drumurile suplimentare. În plus, clientul se bucură și de flexibilitate în stabilirea programării și își poate alege ora de check-in în service în funcție de programul său.

noul showroom Volvo Primus Auto (2)

Un alt element de noutate, unic pe piața de profil este păstrarea aceluiași tehnician pentru fiecare client în vederea viitoarelor reparații. Clientul va intra în posesia cărții de vizită a tehnicianului alocat și îl va putea contacta ori de câte ori va fi necesar, asigurând în acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service și construirea unei relații cu cel care are grijă de automobil.

Cu Volvo Retail Experience, timpul de așteptare este o plăcere

Misiunea Volvo se adresează direct nevoilor clientului pentru servicii rapide, eficiente și personalizate. În acest context, Volvo Retail Experience devine o componentă de bază.

Cât timp sunt efectuate reparațiile, clientul se poate relaxa în zona de lounge, un spațiu inspirat din stilul și cultura suedeză. Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, în stil minimalist și este caracterizat de un mix de materiale naturale și mobilier de înaltă calitate. Într-o atmosferă caldă și confortabilă, clientul se bucură de „Fika”, tradițională pauza de cafea suedeză în timp ce lucrează sau discută cu reprezentanții Volvo. Zona este dotată cu un bar în stil bistro, dar și o zonă de joacă pentru copii.

 Stații de încărcare pentru mașini electrice și hibride

În contextul trendului actual de „hibridizare” al automobilelor, Volvo Cars este unul dintre susținătorii vehiculelor eco și, în noul showroom Primus Auto, posesorii de mașini electrice și hibride beneficiază gratuit de două stații de încărcare. Tot aici, aceștia pot realiza o gamă largă de servicii destinate întreținerii mașinii, Primus Auto punându-le la dispoziție suportul unui tehnician certificat. Astfel, dealerul auto răspunde nevoilor tot mai mari din sectorul mașinilor electrice și hibride și oferă reparații și lucrări de mentenanță la standard înalt.

 

 

Adaugati comentariu